
King’s je najveći restoranski originalni brend s Kvarnera. Počeo je skromno, s jednom lokacijom, da bi danas izrastao u srednje veliki poslovni lanac pubova i restorana. Riječ je o konceptu koji je za riječko područje bio ispred vremena, s decentnim, suvremenim uređenjem, dobrom ponudom piva i donekle prihvatljivim street food konceptom.
Nakon duge stagnacije King’s je počeo propadati, ali i širiti se. Paradoksalno ali istinito. Riječki King’s lokali duže vrijeme nisu bili dobri, ali oni na Krku su radili bolje nego ikad i to upravo zbog njihovih franžiznih partnera. Budući da su krčke lokacije po kvaliteti i opsegu posla prestignule one riječke, franšizeri Jozef i Leonard Lleshi su odlučili preuzeti cijeli posao od prijašnjeg vlasnika.

Bila je to ispravna odluka koja je revitalizirala brend i to se odmah moglo vidjeti u golemom skoku u kvaliteti u King’su kod riječkog kazališta. Više se pazilo na tehnike, kreativnija jela i izbor namirnica. King’s na željezničkom kolodvoru je pak zjapio prazan i zatvoren. Ta lokacija nikad nije imala sreće iako je imala svojih dobrih strana. Prvo ju je zadesila pandemija, a zatim neprihvatljiv smještaj migranata koji zbog nesposobnosti ondašnjih riječkih vlasti nisu imali gdje drugdje boraviti. Sve to je zatvorilo prilično lijepu lokaciju u kvartu s puno potencijala.

Novi vlasnici su King’s zatvorili i krenuli u temeljito preuređenje, holistički i logično. Prvo su izbacili proizvodnju piva, koja se seli na novu i bolju lokaciju, i napravili veliku modernu kuhinju za pripremu hrane za sve King’s restorane u okolici. Tim se potezom smanjio food cost i osigurala veća efikasnost svih restorana, kao i ujednačavanje kvalitete. Što se sve vidjelo ovog vikenda, kad smo uspjeli posjetiti ponovno otvoreni King’s na željezničkom kolodvoru.

King’s na kolodvoru sada se predstavlja kao smash burger station. Iako su već neko vrijeme izrazito popularni u svijetu, pa i u Zagrebu zahvaljujući mnogim burger barovim i burger festivalu, u Rijeci se dosad nitko nije ozbiljnije pozabavio ovim žanrom. Vidjelo se to i po prvim reakcijama publike. “Više ljudi nam je vraćalo burgere tvrdeći da su tanki i sprženi. Većinom je riječ o starijim ljudima, mladi su uglavnom upoznati sa konceptom smash burgera. Čeka nas još dosta edukacije publike”, rekli su nam u kratkom razgovoru braća Lleshi. Zvuči nevjerojatno, ali istinito.


Kad smo probali King’sove nove burgere odmah smo zaključili da se u Rijeci trenutno ne mogu pojesti bolji burgeri. King’s zaista priprema smash burgere s ultra tankim pljeskavicama. Veliki broj smash burgera jednostavno nije smash. Meso je odlično zapečeno, s lijepom smeđom koricom i ispravno začinjeno. Pecivo je krumpirovo, kako i treba biti, umjesto prezaslađenih briochea koji su preplavili tržište. King’sovo pecivo nije najbolje ikad napravljeno, ali sasvim dobro funkcionira.

Burger nije preopterećen umacima ni nepotrebnim dodacima. King’s smash je jednostavno dobar burger koji se može pojesti u društvu prije izlaska. Krumpirići su hrskavi, pojedini prilozi poput corn ribsa zabavni, a slatki dio jelovnika je neobično dobar, pogotovo riža na mlijeku. Koktele nažalost nismo stigli probati. Lista piva je dobro pozicionirana, s velikim izborom piva i pametnim cijenama.
Drugi King’sov adut je uređenje, koje je simpatično, ima dušu i karakter, ali i slijedi jasan dizajnerski jezik ostalih King’s restorana. Braća Lleshi s King’som imaju velikih planova. Trenutno se radi na otvorenju nove pivovare u Ružićevoj ulici koju će voditi Ugo Stegnjaić, bivši brewer Zmajske pivovare, kao i potencijalno širenje izvan Kvarnera. Sudeći po sadašnjem razvoju posla, King’s je na veoma dobrom putu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.