Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

PRIJEDLOG ZA CHEFOVSKI MASTERCHEF Iduće bi se godine trebali natjecati profesionalni kuhari, s Michelinovim chefovima u žiriju

Ovogodišnji je MasterChef pristojniji od prethodnih, ali je prilično zamoran. Natjecatelji, kao i obično, ne znaju mnogo o kuhanju, a producenti zbog sponzorskih obaveza sirotim kandidatima katkad daju sastojke s kojima je nemoguće skuhati bilo što dobro, poput Pivčeva ramsteka i Ledova šumskog voća u sinoćnjoj epizodi.  

Sve je očiglednije da se ovaj format MasterChefa istrošio. Jedno od rješenja za dosadni i iscrpljeni MasterChef može biti Celebrity MasterChef koji je osobito popularan u Velikoj Britaniji. Celebrity MasterChef, međutim, nije dobar format za Hrvatsku, jer je u Hrvatskoj nemoguće nabrojati dvadesetak stvarnih celebritya, a kamoli dvadesetak onih koji znaju kuhati. Chefovski bi MasterChef, međutim, mogao biti odlična opcija za oživljavanje očigledno umorne franšize.  

Razumije se da bi Chefovski MasterChef išao samo jednu sezonu, jer je glavna poanta MasterChefa da u njemu sudjeluju amateri, od kojih ta emisija može napraviti profesionalce. Ali jedna profesionalna sezona dugoročno bi povećala interes za MasterChef.

Zamislimo, dakle, da se u MasterChefu natječe dvadeset ili trideset profesionalnih kuhara, i da u žiriju sjede najbolji hrvatski chefovi s posve nespornim javnim stručnim autoritetom, poput Rudolfa Štefana, Tvrtka Šakote ili Jeffreya Velle. Takvo bi izdanje MasterChefa privuklo enorman interes sponzora i drugih oglašivača.

Nadalje, naglo bi poraslo zanimanje publike, jer bi gledatelji željeli vidjeti znaju li restoranski kuhari doista kuhati. Pretpostavljamo da bi mnoge gledatelje posebno zanimalo što restoranski kuhari ne znaju skuhati. U svakoj bi epizodi moglo doći do zanimljivih, autentičnih polemika između natjecatelja i žirija, pa se scenaristi ne bi morali baš toliko mučiti oko neuvjerljivih i bezveznih dijaloga.

Naposljetku, Chefovski bi MasterChef imao iznimno edukativnu ulogu. Masovna kultura prehrane u Hrvatskoj i dalje je niska. Kad bi bilo koja nacionalna televizija emitirala trideset ili četrdeset uzastopnih, visokokomercijalnih emisija koje bi najširoj publici pokazale kako se zapravo kuha, s čime se kuha i zašto se koriste određeni postupci i sastojci, kultura prehrane u Hrvatskoj mogla bi se preporoditi.

Ne treba posebno govoriti o tome kakav bi promotivni učinak Chefovski MasterChef imao na restoransku industriju. Sadašnji hrvatski MasterChef postao je dosadan. Chefovski MasterChef mogao bi ga preporoditi.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.