Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

JE LI OVO MALO PRETENCIOZNO Golema reklama za Vegetu pojavila se na Times Squareu, odmah iznad Coca-Cole

Podravka je ovih dana poduzela neobičan korak u svom globalno-lokalnom oglašavanju. Na njujorškom Times Squareu pojavila se velika neonska reklama za Vegetu. Times Square je adresa na kojoj se oglašavaju najveći i najmoćniji svjetski brendovi, poput iPhonea, Samsunga, Suntoryja, Jack Danielsa, Coca-Cole te vodećih automobilskih i kozmetičkih marki.  

I sada je, na jednoj od najpoznatijih propagandnih lokacija na svijetu, i to baš iznad panoa s Coca-Colom, postavljen pano s Vegetom. U Podravkinom priopćenju kaže se da reklama na Times Squareu demonstrira status Podravke kao brenda koji povezuje okuse, kulture i generacije te s ponosom nosi hrvatsku kvalitetu na međunarodnu scenu. Vegeta je već više od 65 godina najuspješniji hrvatski izvozni prehrambeni proizvod. Prodaje se u cijelom svijetu: jednom smo je vidjeli čak i na čuvenoj arapskoj tržnici začina blizu Stare luke u Marseilleu.  

Međutim, izlazak Vegete na Times Square doima se malo pretenciozno, osim ako Podravka time ne najavljuje veliki pohod na Ameriku. Čini nam se, zapravo, da reklama na Times Squareu ima više lokalnu nego globalnu funkciju. Podravka tom reklamom hrvatskim, a možda i regionalnim tržištima, želi pokazati koliko je Vegeta moćna.  

U maloprodaji sigurno jest. Činjenica je, međutim, da nijedan važan hrvatski chef poslije Steve Karapandže ne koristi Vegetu. Kao ni jedan strani poznati chef, što je normalno jer Vegeta ne pripada gastronomiji. Reklama na Times Squareu to neće promijeniti.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.