Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Metro drži čak 26 posto tržišta HoReCa. To znači da svaka četvrta restoranska narudžba za nabavu ide Metrou

Metro Hrvatska prošlog je tjedna u Kapetanovu parku u Zadru organizirao Adio lito, tradicionalni domjenak za poslovne partnere, uglavnom ugostitelje i dobavljače. Na Metroovom zadarskom eventu okupilo se preko 1500 ljudi, više nego na nekim prvoligaškim nogometnim utakmicama, i mnogo više nego na skoro svim Ciboninim utakmicama. Kuhao je, među ostalima, chef i vlasnik konobe Boba Vjeko Bašić, predsjednik hrvatskog JRE-a.  

E sada, zašto je Metro toliko važan da na njegov oproštajni sezonski party dolazi između 1500 i 2000 hrvatskih restoratera, hotelijera, vinara i svih drugih profesionalaca iz ugostiteljske industrije?  

Zato što je Metro Hrvatska toliko narastao da sada drži čak 26 posto sektora HoReCa, dakle hotelskog i restoranskog tržišta. To znači da svaka četvrta narudžba za restoranske i druge ugostiteljske nabave ide u Metro. Nikada nitko u Hrvatskoj nije držao tako veliki segment ugostiteljskog tržišta.  

Kako se to dogodilo? Metro je u zadnjih pet ili šest godina strahovito unaprijedio asortiman, i na europskoj i na lokalnoj razini. Metro je postao strateški Michelinov partner. U Metrou se danas svakodnevno prodaju sve kategorije kavijara, uključujući belugu. Akvarij u zagrebačkom Metrou prepun je živih jastoga, hlapova i rakovica, a na ribarnici smo prošlog petka vidjeli one debele, najbolje listove (dover sole) teške preko pola kilograma. Tu je još i puno tropskog voća transportiranog zrakoplovima, velik izbor specifičnog, delikatesnog svježeg povrća i dosta raskošna mesnica u kojoj kupuju hrvatski Michelinovi chefovi. Uspjeh Metroa dokaz je da se visoke ambicije, uz discipliniranu financijsku politiku, gotovo uvijek isplate.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.