
Prema podacima njemačkog touroperatera TUI koje je ovih dana objavio Deutsche Welle, Španjolska, Grčka i Turska vratile su se u velikom stilu i u posezoni, ne samo kao ljetne destinacije. Njemački turisti ove godine na jesenski odmor navjiše putuju u Antaliju, na Kretu i u Mallorcu. Hrvatska, nekad jedan od prvih izbora za Nijemce, više nije u vrhu liste. Kao ljetna destinacija je još u prvih deset.
Za hrvatsku je turističku politiku posebno porazno što Nijemci, jedni od najlojalnijih hrvatskih gostiju, nisu dali prednost dalekim egzotičnim destinacijama. Dali su prednost našim direktnim konkurentima na Mediteranu. Prema TUI-jevom istraživanju Nijemci biraju njima bliže destinacije na istom kontinentu, koje u listopadu još imaju relativno visoke temperature i dovoljno sunca..
“Trend produljenja sezone čvrsto je uspostavljen i nastavit će se održavati. Sve više turista uživa u ljetnim temperaturama na Mediteranu u jesen, koristeći atraktivne cijene i plaže i znamenitosti bez gužve i vreve vrhunca sezone”, rekao je Steffen Boehnke, odgovoran za jesensku sezonu u TUI-u. Ministar turizma jučer je na otvorenju hotela Monumenti u Puli izjavio da je Hrvatska konačno postala cjelogodišnja destinacija i da je ova sezona bila idealna, pa i da je rušila rekorde. Stvarnost ga očito demantira.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.