
“Allora u Splitu donosi koncept moderne mediteranske brasserije koja nudi više od same gastronomije; to je destinacija gdje se hrana, piće i zabava isprepliću u jedinstvenom ambijentu.”
“Spajajući mediteransku tradiciju s modernim svjetskim trendovima, splitska gastronomija bilježi impresivan razvoj, a upravo u tom duhu nastaje Allora, suvremena mediteranska brasserie u koju se ne dolazi samo jesti… Allora je prostor susreta, uživanja i doživljaja, mjesto gdje se gastronomija susreće s glazbom i vrhunskom uslugom. Jedan od glavnih aduta Allore je autorska, pomno osmišljena brunch ponuda.”
“Kulinarski koncept potpisuje Splićanima dobro poznat i uigran tim (ne piše koji, op. uredništva), koji je spojio mediteranske korijene s globalnim utjecajima, od impresivnog raw bara i signature tuna trisa do reinterpretacije domaćih klasika poput pašticade…”
Ovu skupinu sinestezijskih hvalospjeva i dekontekstualiziranih fraza iz jezika restoranske kritike, bez ijednog konkretnog primjera osim potpisnog trisa of tuna, koji ne može biti potpisan jer je restoran tek otvoren, i “reinterpretacije” pašticade, danas smo pročitali na nekoliko portala u doslovno istoj verziji.
Tekstovi nisu potpisani kao sponzorirani sadržaj, što znači da su urednici pojedinih portala naprosto doslovno copy-paste prenijeli priopćenje o otvaranju novog splitskog restorana. Uz priopćenje objavljeno je mnogo fotografija interijera, ali ni jedna fotografija hrane. Nigdje ne piše tko tamo kuha, nigdje ne piše koliko što košta, nigdje ne piše po čemu se, specifično, osim po vazama u biblioteci, Allora razlikuje od drugih splitskih brunch i gastrotainment restorana, nigdje ne piše kako se zovu vlasnici.
Takva promidžba restorana ne koristi portalima koji objavljuju copy-paste priopćenja, jer ih čine dosadnima. Ali takve promotivne kampanje, s hrpom uglavnom besmislenih, loše ušminkanih riječi, još više štete investitorima u restorane, jer nepogrešivo rastjeruju goste.
Gosti, vjerovali ili ne, žele znati što jedu, što piju i koliko će to platiti. Virtualna retorika o sofisticiranoj splitskoj gastronomiji i Allorinoj jedinstvenoj atmosferi može privući goste prvih dva do tri tjedna. Kasnije slijede oseke, a iza njih i katastrofe. Dok ne dođu turisti.
Fotografija/Allora Facebook
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.