Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

EUFORIJA Redovi na otvorenju Spud Buda, stigao i Spudman, Britanac sa 4,2 milijuna sljedbenika na Tik Toku

Spud Bud je superpopularni zagrebački brend street fooda koji prodaje pečene krumpire s maslacem, sirom i raznim nadjevima. Spud Bud, iza kojeg stoje zagrebačka braća Dauhatsky, stvara duge redove gdje god se pojavi. Spud Bud je namijenjen mlađoj publici, generaciji koja komunicira TikTokom. 

Spud Bud danas je otvorio svoj prvi restoran u zagrebačkom Prolazu Neboder, u lokalu koji je prije koristio Poke Poke. Poke Poke se u međuvremenu preselio u Preradovićevu. Na otvorenje Spud Buda u došao je i sam Spudman, sredovječni Britanac s ružičastim irokezom, najveća zvijezda u svijetu jacket potatoesa. Spudman, pravim imenom Ben Newman, ima čak 4,2 milijuna sljedbenika na TikToku. 

Spud Bud popularnost velikim dijelom duguje vještoj promociji na TikToku; Spud Bud, koji se i sadržajno i komunikacijski oslanja na Spudmana, utoliko je najsuvremeniji hrvatski fast food brend. Što ne znači da će Spud Bud dugoročno uspeti. Spud Budov uspjeh zavisit će o održavanju kvalitete, vrijednosti za novac i potencijalu za širenje lanca ili franšiziranje.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.