
IKEA je pokazala rezultatedugo iščekivane suradnje sa švedskim dizajnerom Gustafom Westmanom: porculanski tanjur dizajniran samo za njihove slavne mesne okruglice. Duguljasta plava posuda koja se širi u oblik podmetača, namijenjena je dijeljenju i kućnim druženjima, jer Ikea odavno u svom odjelu s hranom prodaje smrznute mesne okruglice.
U tanjur stane 12 okruglica, a službeno će u prodaji biti od 9. rujna. Ikea je uvjerena da će Westmanov tanjur za okruglice biti bestseler, jer osim što dobro izgleda i djeluje kao posuda koja se može upotrebljavati za različitu hranu,prije svega predstavlja posvetu mesnim koruglicama kao jednom od najpopularnijih Ikeinih proizvoda.
Prema podacima koje je objavila u prosincu, hrvatsku Ikeu u Rugvici kraj Zagreba lanije posjetilo više od 1,78 milijuna posjetitelja, a njihovu internetsku trgovinu 20,2 milijuna posjeta. Te mase ljudi donijele su 10 posto veći promet, jedan od najvećih porasta u Ikeinom globalnom sustavu.
Većina ljudi koja dolazi u Ikeu jede u njenom restoranu ili se zadržava u njenom kafiću. Razlog nije samo praktičnost. Tisuće ljudi dolazi u Ikeu samo na ručak, najčešće obiteljski. Zbog količina i sistema nabave, Ikein omjer cijene,veličine porcija i kvalitete ne može pratiti nitko na tržištu. Četveročlana obitelj u Ikei može ručati za dvadesetak eura, a članovi njihova loyalty programa djecu mogu dovesti na besplatan ručak ako potroše više od 10 eura u restoranu. Ikea samo u Hrvatskoj godišnje nahrani oko milijun ljudi i proda tone mesnih okruglica.
“Uvijek smo vjerovali da male stvari u životu, poput savršeno okrugle švedske okrugice, zaslužuju veliku pažnju. Kroz ovu suradnju tradiciju okupljanja u domu reinterpretiramo kroz razigrani i neočekivani dizajn. S Gustafom Westmanom stvorili smo novi, odvažan i ekspresivan dizajn, koristeći nekonvencionalan oblik i boju da ovom švedskom klasiku damo novu pozornicu,“ rekla je Maria O’Brian, kreativna voditeljica u švedske Ikee.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.