
Ulazak Ville Nai među samo pet svjetskih hotela koji konkuriraju za Michelinovu posebnu nagradu za dizajn i arhitekturu, dosta je nevjerojatan uspjeh. Riječ je o najvažnijem priznanju koje je dobio jedan hrvatski hotel barem od Drugog svjetskog rata do danas. Radi se o tri Michelinove zvjezdice, prevedemo li Michelinovo hotelsko priznanje za Villu Nai na restoranski jezik.
No, Villa Nai ovog ljeta ne uživa samo u brojnim međunarodnim nagradama, nego i u neočekivanom aspektu komercijalnog uspjeha.
Villa Nai veoma je skupa. U ovo doba godine sobe koštaju više od tisuću eura na noć. Stoga je logično da su prethodnih godina u Villi Nai boravili uglavnom bogati strani gosti.
Lani smo ondje vidjeli direktoricu Rolexova marketinga, a preklani je obitelj povezana s većim vlasničkim paketom BMW-a u Villi Nai organizirala vjenčanje. Sve do ove godine najviše gostiju dolazilo je iz Sjedinjenih Država, Velike Britanije i Njemačke.
Ovoga ljeta, međutim, vode Hrvati. Villa Nai je, dakle, usprkos iznimno visokim cijenama, ovog ljeta postala i omiljeno hrvatsko odredište. Evo zašto je Villa Nai uspjela i na globalnoj i na hrvatskoj sceni:
1. Dramatična arhitektura akademika Nikole Bašića udružila se s hrabrošću bračnog para Morović da usred ničega, u divljini Dugog Otoka, podignu jedan od najluksuznijih hotela na ovim prostorima.
2. Namještaj, posteljina i kupaonice nadmašuju sve hrvatske hotele. I ne samo hrvatske. Kupaonice u Villi Nai mogu biti veće od soba u pojedinim pariškim i londonskim hotelima s pravih pet zvjezdica.
3. Villa Nai stvara osjećaj plemenite, antistresne izolacije. Sobe su udaljene par metara od velikog bazena, okruženog maslinicima, vrtovima i šumama, s pogledom na more i susjedne otoke. Maslinici daju masline iz kojih se dobiva Nai 3.3, najnagrađivanije hrvatsko maslinovo ulje. Uljara se nalazi u sklopu hotela.
4. Servis je neobično ljubazan, po visokim standardima tajlandskih luksuznih hotela.
5. Vina i gastronomija rastu iz godine u godinu. Ovoga ljeta Villa Nai nudi klasične bordeauxe, velike šampanjce, dobre burgundce i stotinjak relevantnih hrvatskih vina, s naglaskom na Dalmaciju.
Osim baskijskih steakova, belotte i kavijara, svi su sastojci u kuhinji hrvatski, a neki su toliko mikrolokalni da se love kilometar od hotela (jastozi, oborita riba) ili beru na krovu hotela.
6. Villa Nai ne fejka. Lani je jedna bogata Amerikanka insistirala da za večeru dobije divljeg brancina. Vlasnik je obišao sve ribare na Dugom Otoku i nije pronašao ni jednog svježeg divljeg brancina. Tovljeni brancin nije dolazio u obzir. Pa je gospođa mogla birati između vegetarijanske večere ili velikog oslića. Ovo nije anegdota, nego stvarni događaj. Osobno smo, s vlasnikom, obilazili ribare u uzaludnoj potrazi za divljim brancinom. Događaj s brancinom simbolizira beskompromisne kriterije Ville Nai.
Zahvaljujući tako visokim standardima, Villa Nai, koja ima samo osam soba, postigla je spektakularne uspjehe na internacionalnoj i hrvatskoj sceni.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.