
Prvi sladoled s okusom majčinog mlijeka na tržištu se pojavio još 2011. Londonska sladoledarnica The Icecreamists, kasnije preimenovana u The Licktators, tada je lansirala okus Baby Gaga, sladoled u kojem je kao sastojak koristila ljudsko mlijeko.
Mlijeko su donirale dojilje, bilo je zdravstveno certificirano a kuglica sladoleda koštala je i za naše vrijeme astronomskih 14 funti. Otada se svako malo na tržištu pojavi sličan sladoled, uglavnom ne prava stvar kao Icecremeastov, nego neki sladoled koji okusom navodno pokušava imitirati majčino mlijeko. Napravite neki slatkasti mliječni sladoled, nazovete ga mother’s milk i reklama je zajamčena jer nijedan portal, pa evo ni Kult Plave Kamenice, neće preskočiti takvu vijest.
Ove godine društvene mreže puni brend Frida u suradnji s njujorškom slastičarnicom OddFellows. Njihovo ograničeno izdanje sladoleda inspiririrano je okusom majčinog mlijeka. Iako nema veze s pravim majčinim mlijekom, izludio je TikTokere i javnost općenito, jer živimo u vremenu u kojem i najbanalnija izlizana ideja može postati kontroverzna.
Riječ je zapravo o reklamnoj kampanji za Fridu, proizvođača svih mogućih pomagala za roditelje i bebe, točnije za Fridinu novu izdajalicu.
Sladoled je razvio OddFellows, kao mliječni sladoled s medom, karamelom i s dodatkom kravljeg a ne ljudskog kolostruma. Kolostrum je prvo mlijeko koje tijelo žene proizvodi nakon poroda, krcato hranjivim tvarima i važno za razvoj bebinog imuniteta, slično je i s kravljim kolostrumom.
Dakle, prije 14 godina ljudi su plaćali 14 funti za kuglicu sladoleda od pravog majčinog mlijeka, a danas ne mogu podnijeti ni sladoled od običnog kravljeg mlijeka, koji s ljudskim pocezuje samo marketinška ideja, već zatrpavaju mreže lavinama zgroženih reakcija i polemikama, na Fridinu veliku radost koja je kampanju pritom i pametno tempirala, za Svjetski mjesec dojenja.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.