Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

HELL’S ZA PET Producenti Hell’s Kitchena zbog slabe gledanosti tjeraju kandidate da se ponašaju što ekscesnije, kao u Večeri za 5 ili Ljubavi na selu

Hell’s Kitchen počeo je dobro, suzdržano i edukativno. Radilo se o jedinom gastro reality showu na hrvatskim televizijama u kojem se, zahvaljujući Tomu Gretiću, moglo naučiti ponešto o ozbiljnom profesionalnom kuhanju.

Istodobno, Hell’s Kitchen je odigrao važnu razotkrivajuću ulogu; Hell’s Kitchen je pokazao da velika većina kandidata, restoranskih kuhara, zapravo ne zna gotovo ništa o restoranskom kuhanju. Utoliko je Hell’s Kitchen zorno posvjedočio o tužnom srednjem “stručnom” stanju hrvatske restoranske industrije. No, poslije samo par tjedana Hell’s Kitchen sučio se s najgorim mogućim problemom: razmjerno niskom gledanošću, koja se nije mogla uspoređivati s MasterChefom Nove TV.

Pa su se na RTL-u upalile rotirke i sirene, koje su dovele do predvidljive odluke: Hell’s Kitchen hitno treba banalizirati i pretvoriti u tipični RTL-ov reality najnižeg stila, poput Ljubavi na selu ili ozloglašene Večere za 5. Sudionici Hell’s Kitchena žale se svojim kolegama zagrebačkim kuharima da ih producenti nagovaraju na što ekscesnije i konfliktnije ponašanje, kako bi povećali gledanost.

Istodobno, iz showa je navodno izašao jedan od glavnih kandidata za pobjedu, donedavno chef uglednog zagrebačkog restorana. Ta vijest zasad nije potvrđena. U svakom slučaju, zadnje epizode Hell’s Kitchen postale su potpuno negledljive, katkad  nerazumljive i nedostojno kičaste.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.