
Smash burgeri su ponovno u trendu. Skrolajući, na Instagramu i TikToku se može vidjeti na tisuće kratkih videa o ovom ili onom chefu koji je napustio tradicionalnu kuhinju i odlučio otvoriti burger bar koji nudi samo jednu ili dvije vrste smash burgera. Sve to ima dvije poveznice. Svi se natječu tko će napraviti bolji smash burger i tko će bolje urediti svoj novi lokal.
Uređenje mora privlačiti pažnju. Mora biti jedinstveno, s jakim bojama, fokusirano na milenijalce i imati nekakav duhovito-sarkastični natpis koji će svi htjeti staviti na svoj story. Nakon nekog vremena, apsolutno svi počinju nalikovati jedan drugom, pa je teško razaznati jesam neki tiktok već pogledao ili gledam novi lokal.
Kako su ti videi snimljeni uglavnom u velikim svjetskim gradovima, bilo je pitanje vremena kad će se netko sjetiti otvoriti takvo instagram friendly mjesto u Hrvatskoj. Izgleda da je prvi tu tržišnu nišu prepoznao Chubby Chuck’s u zagrebačkim Vrbanima. Chubby odmah privlači uređenjem. Jarko plave boje povezuju elemente minimalističkog interijera, dok su zidovi, stolice i stolovi metalni.
Tu je i merch, hudice i šilterice. Nisam siguran tko bi kupio merch tek otvorenog restorana koji tek treba izgraditi odnos s publikom, ali to je pitanje za druga vremena. Važno je biti cool i drukčiji. Chubby radi po principu fast food lokala i samoposluživanja. Zaista ljubazno osoblje uputi vas u koncept ako ste došli prvi put, naručite na blagajni i pričekate da prozovu vašu narudžbu.
Lokal na svu sreću ne komplicira s ponudom. Dostupni se burgeri razlikuju samo po veličini, ne i po sastavu mesa, iako imaju vegetarijansku opciju. Može se naručiti od jedne do čak četiri pljeskavice. Opcija s dvije najbliža je standardnoj mjeri mesa u drugim burger barovima, objasnili su nam. Zato sam naručio M verziju burgera, s klasičnim umakom, dodatkom slanine i karameliziranog luka i pomfritom.
Burger dolazi na plastičnoj posudi kao u fast food restoranu, što se naravno uklapa u koncept. Prvo što se primijeti jest da Chubby zaista radi smash burgere. Mnogo ugostitelja koristi izraz smash samo zato jer je popularan, ali u stvarnosti nude obične pljeskavice koje su eventualno malo jače pritisnute. Pljeskavice u Chuck’su su milimetarske baš kako bi pravi smash burger i trebao izgledati. Meso je solidno. Dovoljno je posoljeno, ali bi moglo biti jače pečeno da dobije prilvačnu koricu. Pecivo je klasični brioche, što dio publike obožava dok drugi zaziru od njega.
Brioche u Chuck’su nije presladak i finog je putrastog okusa. Dodaci su korektni. Sir je dobro rastopljen, ali je karamelizirani luk trebao biti više karameliziran. U nekoliko zalogaja sam osjetio presirovi luk, koji nije prošao dovoljnu tehničku obradu da bi bio karameliziran. Pomfrit je identičan onom iz McDonald’sa. Ravnomjerno je pržen i ima dosta soli, ali ni po čemu nije poseban.
Cjelokupno iskustvio s bočicom vode koštalo me 14 eura. Chubby Chuck’s je popularan iako se otvorio prije nekoliko mjeseci. U vrijeme kad sam ga posjetio tamo je jelo nekoliko parova, a dostavljači su neumorno dolazili. Može li Chubby Chuck’s preživjeti duži period jednom kad popularnost smash burgera splasne? S obzirom da nema najbolji proizvod u Zagrebu, teško. Ali zato ima vibe koji će svi mlađi gosti obožavati barem još neko vrijeme.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.