
U kreativnom odjelu Kraša, ikonografske hrvatske čokoladne industrije koja je sada u vlasništvu vrlo sumnjive Grupe Pivac, evidentno radi nekoliko prilično domišljatih ljudi. Kraš stalno izlazi s dobrim idejama za nove proizvode ili efektan rebranding starih čokolada i bombona.
Najnoviji potez Kraševa kreativno-marketinškog sektora zaslužuje visoke ocjene: usred ljeta, kad svi pijemo koktele, Kraš je lansirao dvije alkoholne čokolade nazvane po široko poznatim koktelima. Frozen Margarita već je dugo jedno od najpopularnijih karipskih pića, koje uspješno osvaja Europu. Espresso Martini spada među omiljenije inačice klasičnog koktela Martini.
Pakiranja su efektna i lako uočljiva. Obje čokolade zaista sadrže alkohol. U Espresso Martiniju jako se osjeti kava, a u Frozen Margariti limeta. U redu, koncentrirani je to, a ne svježi sok limete, ali ipak je lijepo zagristi u alkohol i limetu u ljetnoj čokoladnoj tabli. Čak smo stekli dojam da u Margariti ima malo soli.
Sve bi to bilo divno da ikonografska hrvatska čokoladna industrija Kraš koristi barem donekle pristojnu čokoladu. No, Kraš očito upotrebljava vrlo jeftin kakaovac koji se ni izdaleka ne može uspoređivati s Lindtom, a kamoli s gastronomskim čokoladama.
Nadalje, u Krašu kao da nisu savladali proces končiranja; njihove čokolade nedovoljno su glatke, što je nevjerojatno za tako velikog proizvođača. Ni Milkine čokolade ne sadrže dobar kakaovac, ali su barem glatke.
Treće, i Frozen Margarita i Espresso Martini su žestoko preslatke, kao i skoro svi Kraševi proizvodi. Kad bi Kraš koristio bolji kakaovac, izrađivao posve glatku čokoladu i stavljao manje šećera, bili bismo oduševljeni njegovim novim koktelskim čokoladama. Ovako ih, međutim, možemo tek uvjetno preporučiti. Frozen Margarita i Espresso Martini koštaju 3,30 do 3,50 eura za 130 grama, što po današnjim kriterijima nije mnogo.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.