Zločesti marketinški i medijski profesionalci desetljećima ponavljaju da se publiku ne može dovoljno podcijeniti. S ovom izrekom, nastalom u doba procvata najgorih hrvatskih tabloida poput Slobodnog tjednika, nikad se nismo slagali.
No, ona se i danas, nažalost, povremeno materijalizira u svakodnevnom životu. Uzmimo, na primjer, najnoviji reklamni spot za Zlato polje, tjesteninu koju proizvodi Podravka. Nova reklama za Zlato polje polazi od pretpostavke da Hrvati, eto, ne znaju koliko tjestenine treba skuhati, pa uvijek skuhaju ili puno previše ili puno premalo paste.
Kako bi riješilo taj egzistencijalno-eksistencijalistički problem, Zlato polje dosjetilo se ingeniozne solucije: paste u gnijezdima. Pa tako nespretni i glupi potrošači ne moraju razmišljati koliko paste staviti u vodu, nego im Zlato polje preporučuje dva, tri ili četiri gnijezda. Ova je reklama, čini se, namijenjena gledateljima s kvocijentom inteligencije nižim od 50.
Prvo, svatko tko kuha tjesteninu valjda zna koliko tjestenine želi pojesti. Drugo, ako se skuha previše tjestenine, višak se ne mora odmah baciti; može, primjerice, poslužiti za drugi obrok ili se od njega može napraviti salata s pastom, gratinirana tjestenina ili nešto treće. Treće, tjestenina u gnijezdima već se milijun godina prodaje svugdje u svijetu, pa tako i u vašem kvartovskom dućanu, što znači da ni proizvod Zlata polja ni reklama za proizvod ne sadrže ni jedan novi element. Televizijski spot za Zlato polje zauzima visoko mjesto na listi najgorih recentnih gastroreklama snimljenih u Hrvatskoj.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.