Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Rossi Limoncello Fizz osuđen je na monumentalni komercijalni uspjeh

Limoncello je, bez ikakve sumnje, najveći alkoholni hit ljeta 2025. godine. Stock rastura sa svojim Limoncéom, globalni Pernod Ricard ulazi na hrvatsko tržište sa svojom verzijom limoncella, Aurin Limoncello osvaja prestižne svjetske nagrade…Budući da je liker od limuna očigledni šlager sezone, logično je da se na tržištu pojavio i RTD od limoncella.

RTD (ready to drink) najbrže je rastuća kategorija alkoholnih pića na svjetskom tržištu. RTD su niskoalkoholni kokteli, najčešće punjeni u limenke, koji su unatrag nekoliko godina poharali i kafiće i maloprodaju. RTD kokteli stekli su i visok status u profesionalnoj zajednici, pa je tako američki Tasting Alliance, koji stoji iza San Francisco Spirits Competition, jednog od najutjecajnijih ocjenjivanja destilata na svijetu, uveo posebno globalno natjecanje za RTD.

Pionir RTD-a u Hrvatskoj bio je zagrebački Badel sa svojim Pelin Spritzom, Maraska je nedavno proizvela veoma uspješni Pelin & Tonic, crafterski Old Pilot’s je ušao u velike trgovačke lance sa svojim Gin&Tonicom i verzijom Skinny Bitch koktela, dok su istarska braća Rossi od RTD-a napravili samostalni, sustavni projekt s više zarazno privlačnih verzija.

Rossi iz Vižinade upravo su lansirali Limoncello Fizz s 5,9 posto alkohola, koji se bazira na likeru Limoncello di Rossi i na prirodnom limunovu soku. Limoncello Fizz, miriše na sunce, more, ljeto i jug. Limoncello Fizz spada u ona pića koja lakoćom osvjetljuju nepce (tu metaforu katkad koristimo za vrhunska svježa, ali zrela bijela vina); riječ je o jednom od najatraktivnijih hrvatskih RTD-a koje smo dosad kušali. Prilično smo sigurni da je Limoncello Fizz osuđen na monumentalni komercijalni uspjeh.

Riječ je o RTD-u koji bi trebao zavladati svim beach barovima u Hrvatskoj, svim kafićima na moru, ali i u vrućem Zagrebu, kao i svim hladnjacima na aerodromima, trajektima i benzinskim crpkama. Prodavat će se, naravno, i u supermarketima.

Limoncello Fizz treći je RTD braće Rossi, iza Teranino Spritza i Teranino Orange x Pipi; Teranino Orange proizvodi se, podsjetimo, u suradnji s Pipijem, najprodavanijom hrvatskom oranžadom svih vremena. Poslije osvježavajućeg RTD-a probali smo i Limoncello di Rossi. Riječ je o dosta opakom, ozbiljnom, višeslojnom likeru s 30 posto alkohola, s dugim, intenzivnim okusom, s više citrusne voćnosti nego slatkoće i sa onim opakim, karakternim završetkom tipičnim za ambiciozna jaka pića. Luka Rossi proveo je neko vrijeme na Sardiniji, gdje je izučavao kako se zapravo proizvodi limoncello.

Limoncello di Rossi definitivno se razlikuje od svih limoncella koje smo dosad probali u Hrvatskoj i veoma je blizu boljim verzijama južnotalijanskih limoncella.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.