Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Investicijski plan Liburnia Hotels and Villas od 2025. do 2027. spada među najveće obmane u hrvatskom turizmu. Evo zašto 

ambasador-opatija

Liburnia Hotels and Villas, najveća opatijska turistička tvrtka, u zadnjih se nekoliko mjeseci suočila s najgorim mogućim PR-om. Prvo se lokalna zajednica a zatim i cijela hrvatska javnost, žestoko skandalizirala nad Liburnijinim planom da ukine turizam u Medveji pretvaranjem medvejskog kampa u smještaj za radnike imigrante.

Zatim su se brojni mediji počeli pitati zašto je pobogu bremenska brodograditeljska obitelj Lürssen, vlasnici Liburnie, pokupovala pola opatijske rivijere a da nije investirala ništa bitno u svoje hotele ni u opatijski turizam. Pa je Liburnia odlučila odgovoriti priopćenjem o Investicijskom planu teškom 50 milijuna eura, za razdoblje od 2025. do 2027. godine.

Vrlo dobro, dok se ne pročita taj investicijski plan. A evo što, među ostalim, sadrži Liburnijin investicijski plan od 2025. do 2027. Prvo, predviđa se pretvaranje Palacea u grand hotel s pet zvjezdica, pod poznatim svjetskim brendom. Ne kaže se, međutim, pod kojim brendom. Ako u proljeće 2025. ne znate pod kojim će brendom 2027. raditi vaš five star grand hotel, ili žestoko lažete o tome da imate brend ili ste prilično nesposobni.

Drugo, Riviera kao važnu investiciju najavljuje transformaciju neuglednog hotela Istra u lifestyle hotel. Kakav lifestyle, za koju ciljanu publiku, s kakvim specifičnim sadržajima? To se zasad ne zna, premda je 2027. vrlo blizu. Treće, Liburnia kao bitan iskorak u unapređivanju Ambasadora, hotela s lažnih pet zvjezdica, obećava proširenje vanjskog restorana. Zaista značajan napredak za hotel koji bi trebao imati pet zvjezdica, ali čiji glavni bar toči tek nekoliko bezveznih vina i nijedan šampanjac na čaše. Četvrto, Liburnia najavljuje da će terasa legendarnog hotela Kvarner postati važno opatijsko gastronomsko odredište, ali bez ijednog konkretnog podatka o tome kako bi se i s kojim sadržajima terasa trebala Kvarnera pretvoriti u novi opatijski gastrohub. Liburnijino priopćenje o 50 milijuna eura vrijednoj investiciji u opatijski turizam podsjeća na prvi Liburnijin potez pošto su Lürsseni preuzeli tvrtku.

Liburnia je tada srušila bezvezni restoran Zelengaj i obećala javnosti da će na tom mjestu izgraditi veličanstveni ulaz u Kvarner. Međutim, na tom mjestu danas nema ničega. Kao što ni u investicijskom plani Liburnie za iduće dvije godine nema ničega, osim nespretnog pokušaja da se uljepša imidž opravdano nepopularne njemačke tvrtke koja vlada Opatijom.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.