Riječki Surf’n’Fries, franšizni bred koji su 2009. osnovali Denis Polić i Andrija Čolak, ušao je u Grand Prix Formule 1. Ove sezone Surf’n’Fries prodavat će se na velikoj utrci u Džedi u Saudijskoj Arabiji od 17. do 20. travnja, objavio je Andrija Čolak na svom Facebook profilu. Surf’n’Fries u Džedu je ušao lani, s franšizerom Turkijem AlNowaiserom, iskusnim ugostiteljskim profesionalcem s kojim su se od početka fokusirali na evente. Ovo je prvi put da je jedan hrvatski brend službeno ulazi na event Formule 1, ali ne i prvi put da Surf’n’Fries ulazii na spektakularnu lokaciju.
Surf’n’Fries još je prije pet godina ušao na Old Trafford i Stade de France, radio je na australskom Bondi Beachu i na nizu sličnih slavnih mjesta. U 16 godina otkako je osnovan, Surf’n’Fries se franšizama proširio u više od 20 zemalja. “Ovo je velik trenutak za nas. Formula 1 okuplja milijune gledatelja i najpoznatije svjetske brendove – biti dio tog ekosustava potvrđuje da smo dobili priliku biti dio globalno prepoznatljivih imena”, izjavio je Denis Polić za Index.hr “Posebno smo ponosni što će na tisuće posjetitelja ovog spektakla imati priliku probati naš proizvod i doživjeti hrvatski brend na jednom od najvećih sportskih događaja na svijetu”, dodao je CEO Surf’n’Friesa Andrija Čolak.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.