Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Reakcija vlasnika hotela Lafodia na članak Mire Para o lošoj turističkoj sezoni na Lopudu

Ivo Resić, direktor Anker grupa d.o.o. kao vlasnika hotela Lafodia redakciji Kulta Plave Kamenice poslao je reakciju na članak Mire Para Pokvarena vrata na ulazu u hotel, zamrznute Ledo pizze u restoranima i drugi razlozi zbog kojih je Lopud prazan. Reakciju prenosimo u cijelosti

Poštovani,

potaknuti člankom objavljenim na portalu Kult plave kamenice, autora g. Iva Para, od 01. kolovoza 2024.g. prisiljeni smo reagirati, te sukladno Zakonu o medijima tražiti ispravak informacija iz navedenog članka.

Naime, ostavljajući po strani ton i narativ članka, gdje sam autor navodi kako prenosi informacije do kojih je došao prisluškivanjem dvojice gosta, navodno lokalnih stanovnika za susjednim stolom, te isto tako stavljajući po strani pitanje profesionalnosti autora koji se očito trudi u flambojantni okvir staviti neki ipak ne toliko opušteni već tendenciozni sadržaj, moramo primjetiti da se pri navedenom ne libi iznijeti niz neistina i uvreda na račun hotela Lafodia ( i ne samo na račun prozvanog hotela ). 

Navedeno se odnosi na osvrt na broj zvjezdica hotela gdje autor sebe stavlja u poziciju ovlaštenih osoba za kategorizaciju bez da o tome u svezi ovog hotela išta zna, a tako nastavlja i u nastavku ovog ulomka u kojem komentira poslovnu politiku hotela završavajući uvredljivo s devizom da se poslovna politika vlasnika hotela svodi na devizu “ uloviti nekog naivca “

U nastavku se bavi kvarom na ulaznim vratima hotela, stavljajući istu situaciju, koja je apsolutno  moguća svugdje ( a posebno to da popravak dulje traje kod hotela na otocima ) u vrlo uvredljiv i nadasve neargumentiran kontekst nebrige, kako o npr. navedenim vratima tako i o bazenu, radnoj snazi, a na kraju i, najvažnije, gostima hotela Lafodia.

Isto vezano I za cijene smještaja I usluga u našem hotelu, koje se nikako ne definiraju proizvoljno, već nakon podrobne analize cijena drugih hotela u Dubrovniku I na okolnim otocima.

Vrhunac tendencioznosti i zlonamjernosti spornog članka vidljiv je u spominjanju hotelske brošure od prošle godine u svezi Domovinskog rata gdje je hotel Lafodia već objavio svoju reakciju i ispriku uz objašnjenje spomenute situacije koja je tada, bez posljedica, I završila. Samo netko tko ima lošu namjeru I postupa tendenciozno može ovo ponovno izvlačiti kao temu iz očito namjere da se hotelu, ali i njegovim vlasnicima, nanese šteta. Dakle, iako je članak obojan simpatijama prema otoku Lopudu, jedino se poimenice blati hotel Lafodia.

Ako je autor u svojoj veličini i samorozvanom “haračenju” pa Jadranskoj obali sebi odlučio dati na važnosti iz osobnih razloga, to je njegova osobna stvar kao i društva koje mu takvo ponašanje tolerira, međutim ovdje ipak prelazi granicu dizanja na vlastitoj važnosti.

Naime, nakon svog zlonamjernog pisanja poimenice samo o hotelu Lafodia, da je isto baš takvo, zlonamjerno, i tenedeciozno pokazuje sasvim nepotrebno stavljanje u rugalački okvir pun objeda, ime obitelji Marazzi, ugledne obitelji s respektabilnim poslom i poslovnim rezultatima u Italiji i šire. Obitelj Marazzi je, poštujući sve zakone i zakonom propisane procedure, kupila više nekretnina na otoku Lopudu, uključujući i spomenuti hotel Lafodia, te pri tom i nakon toga uložila ogromna sredstva za obnovu baš istog hotela, ali i razvoj drugih projekata u cilju podizanja otoka Lopuda kao turističke destinacija te ostvarivanja što boljih poslovnih rezultata. Od navedenog sasvim sigurno imaju korist i stanovnici otoka Lopuda, odnosno privatni iznajlmljivači i ugostitelji te će, kao i dosada, svakom biti partner I u njima tražiti partnera u izgradnji Lopuda kao vrhunske turističke destinacije. Dovoditi ime obitelji Marazzi u ovakav podrugljiv kontekst napunjen niestinitim činjenicama i klevetama je usmjeren ka nanošenju štete hotelu Lafodia, društvu Anker grupa d.o.o. kao vlasniku hotela, ali i njegovim vlasnicima, obitelji Marazzi, sve to na jedan vrlo zlonamjeran način u kojem se kroz, naoko, opušteni ton iznesi niz neistinith činjenica. 

Navedenim zlonamjernim iznošenjem neistinitih činjenica, sasvim sigurno su povrijeđena prava i interesi hotela Lafodia, te gore imenovanih njegovih vlasnika slijedom čega se, sukladno odredbama Zakona o medijima, traži ispravak iznesenih činjenica u članku, te se ujedno kao medij pozivate odmah prestati s opisnim postupanjem jer ćemo u protivnom biti prisiljeni svoja prava i interese zaštiti na sudu.

S poštovanjem,

Ivo Resić, direktor Anker grupa d.o.o. kao vlasnika hotela Lafodia

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.