Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Cookie Factory zapravo je počeo nestajati još prije četiri ili pet godina. Vjerojatno i zato što slatkiši baš nisu bili toliko dobri

cookie-factory2

Ovog su se ljeta zatvorili lokali brenda Cookie Factory u Tkalčićevoj i u Nemčićevoj ulici, blizu Kvaternikova trga. Obavijest zalijepljena na vratima kaže da se slastice iz Cookie Factory i dalje mogu nabaviti u direktnoj prodaji i na webu.

Cookie Factory bio je jedan od najbolje brendiranih ugostiteljskih projekata u Zagrebu. Sama ideja da se napravi lanac lokala s tipično američkim slasticama, od svih mogućih cookieja, preko brownieja do cobblera, bila je inovativna: u Zagrebu nije postojalo ništa slično. Lokali su izgledali veselo i privlačno, a cijene nisu bile pretjerane. Zvučno ime pamtilo se iz prve. No, Cookie Factory susreo se s ozbiljnim problemima još prije pet ili šest godina kad je veliki lokal u Tkalčićevoj promijenio ime u Cremme i uz kolače i limunade počeo prodavati kozmetiku.

Ovdje treba reći da to nije neuobičajeno: neke velike trgovine vodećih francuskih slastičarskih brendova  također prodaju kozmetiku (Pierre Hermé i L’Occitane na Champs-Élysées u Parizu). No, s imenom Cremme počeo se gubiti brend Cookie Factory. Zatim je i Cookie Factory u Nemčićevoj postao Cremme, premda je zadržao i logo Cookie Factoryja. A Cookie Factory u ulici Ljudevita Posavskog zatvorio se početkom 2020. prije pandemije, poslije samo godinu dana rada. 

Dva su razloga za polako umiranje projekta Cookie Factory. Prvo, Cookie Factory prodavao je proizvode s relativno niskom pojedinačnom cijenom. Da bi se prodaja proizvoda s niskom pojedinačnom cijenom pretvorila u biznis s visokim prometima, morate imati veći broj prodajnih mjesta. Zato Noel nastavlja otvarati pekarnice, i zato Torterie Macaron stalno rastu. U suprotnom, ostajete tek mali zanatski lokal, koji ne može računati na velike profite. Najgore je, međutim, kad se počnete širiti ali se ne širite dovoljno brzo i efikasno.

Drugo, Cookie Factory nažalost nikad nije imao ozbiljno dobre proizvode. Simpatične da, efektno dizajnirane sigurno, ali zaista dobre baš i ne. Cobbler od bresaka jednog davnog ljeta bio je ustvari  nešto najukusnije što smo probali u Cookie Factory. Cobbler, međutim, i nije najkomercijalniji format na hrvatskom tržištu. A kad se s vremenom izgubi učinak dobrog brendiranja i kad se zbog raznih razloga prestane ulagati u vidljivost brenda, promet jamči samo čista kvaliteta, koja u slučaju Cookie Factoryja nije bila na dovoljno visokoj razini.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.