U Konzumu Black u zagrebačkoj Radničkoj ovih smo dana ugledali minijaturne kutijice Groma, vjerojatno najpoznatijeg brenda talijanskih zanatskih sladoleda. Plastične kutijice od stotinjak grama lako bi vam mogle promaknuti u golemim Konzumovim frižiderima sa sladoledima, ali cijena ne. Par žličica Groma od lješnjaka koliko stane u kutijicu košta nešto manje od dva eura, duplo više od, primjerice, Torterie Macaron sladoleda od lješnjaka.
Grom su 2003. osnovala dvojica prijatelja Federico Grom i Guido Martinetti, nezadovoljna ponudom gelata u Italiji. Grom je u svoje vrijeme bio prvi moderno brendirani zanatski sladoled, s uniformiranim gelaterijama u retro stilu i izvrsnim okusima. Grom je počeo doslovno s jednim strojem za sladoled u garaži i gelaterijom u Torinu. Nije trebalo dugo da se pred njom počnu stvarati redovi, a osnivači mrežu prošire na pedesetak gelaterija u cijeloj Italiji. Grom je započeo suvremeni trend zanatskih sladoledarnica u Europi. Dok su se širili počeli su im prigovarati da im kvaliteta gelata pada, ali popularnost nije padala. Širenje je diktiralo drukčiju proizvodnju i kompliciranu logistiku kako bi sve Gromove gelaterije dobivale jednako svjež gelato. Zato su se prestali širiti i zaustavili su se na šezdesetak gelaterija u Italiji i inozemstvu, ali već su bili dovoljno poznati da ih uoči Unilever. Unilever je 2015. kupio Grom. Otada Grom polako zatvara gelaterije i Unilever ga više orijentira prema supermarketima.
Grom od lješnjaka s komadićima karameliziranih lješnjaka koji smo kupili u Konzumu prema deklaraciji je i dalje vrhunski sladoled za kriterije masovne proizvodnje, sadrži 13 posto čiste paste od lješnjaka, vrhnje, mlijeko, kremast je i ima vrlo fini okus lješnjaka, čak nije ni jako sladak,ali cijena je zaista previsoka, posebno sada kad se u svim hrvatskim supermarketima mogu pronaći visokokvalitetni zanatski sladoledi s jednako kvalitetnim sastojcima ili boljima.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.