Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Nova nagradna igra Zlatnog pana u kojoj pobjednik dobiva kilogram zlata, pokazuje da industrijsko pivo u Hrvatskoj živi isključivo od marketinga

Pivovara Carlsberg, vlasnica brenda Pan, kupce bilo kojeg Panova proizvoda poziva da sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj je glavna nagrada zlatna poluga teška točno kilogram i vrijedna punih 70.579 eura. Osim toga, Carlsberg kupcima Pan piva dodjeljuje i 12 tjednih nagrada, malih zlatnih poluga vrijednih oko 3500 eura. Pan je grozno, bezokusno, razvodnjeno pivo.

Ali Panova nagradna igra sa zlatnom polugom teškom cijeli kilogram, jedna je od najatraktivnijih u Hrvatskoj. Panova nagradna igra još je jedan u nizu jakih dokaza u korist teze da u Hrvatskoj industrijsko pivo živi gotovo isključivo od marketinga. Dugogodišnja kampanja za Ožujsko Žuja je zakon, skupa s nizom podkampanja i krajnje agresivnim taktikama prodaje, učvrstila je vodeći status ovog jako lošeg piva na domaćem tržištu. A Pan će dodjelom zlatne poluge vrijedne 70 tisuća eura sasvim sigurno barem privremeno proširiti svoju publiku. Zaista je šteta što industrijske pivovare ne ulažu jednako mnogo energije u kreativnost i u kvalitetu svojih piva, kao što ulažu u marketing i prodaju.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.