Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

U Hrvatsku je stigao ruski Dodo Pizza, najbrže rastući fast food lanac u Europi. Prvi se otvorio na Trešnjevci 

Dodo Pizza ruska je franšiza za dostavu pizze koju je 2011. godine osnovao Fjodor Ovčinikov. Do danas,  Dodo Pizza proširio se na 21 zemlju s 1067 lokala, s ukupnim prometom od 910 milijuna dolara. Prvi Dodo u Hrvatskoj nedavno se otvorio na uglu Tratinske i Kranjčevićeve ulice na zagrebačkoj Trešnjevci.  

Dodo Pizza je najveći lanac pizzerija u Rusiji i jedan od najbrže rastućih fast food lanaca restorana u Europi. Ima isti biznis model kao puno veći Domino’s koji posluje ulicu dalje od njih na Trešnjevci i Pizza Hut u obližnjoj Nehajskoj ulici, ali razlikuju se po primjeni digitalnih tehnologija u poslu. Dodo Pizza, koji se bavi dostavom i prodajom pizza u svojim lokalima, je digital first QRS kompanija. To znači da se bavi prodajom brze hrane ali da se pritom u potpunosti oslanja na digitalizaciju, od prikupljanja podataka i analitike  do optimizacije nabave, prodaje, dostave i organizacije posla.

U Dodo Pizzi razvili su platformu koja im, tvrde, omogućava da gotovo u realnom vremenu kontroliraju i najmanji proces u kompaniji i donose brze i točne odluke povećavajući poslovnu efikasnost. Svi procesi su vitualizirani u cloudu, a sistem na temelju podataka razvija predviđanja i olakšava menadžmentu da usklađeno upravlja s velikim brojem lokala istodobno. Lani im je promet rastao oko 12 posto u odnosu na prethodnu godinu. Što se pizza tiče, sve je isto, korporatizirano, proračunato i cjenovno postavljeno za masovnu publiku, isto kao u Dominosu i Pizza Hutu. Dodo Pizza  pokušava napraviti razliku u personalizaciji iskustva preko svoje specifične platforme a franšizerima jednostavnije uvjete od konkurencije.  

Prije deset godina Dodo Pizza je pokrenuo dotad najveću crowdfunding kampanju u Rusiji, skupili su više od 2 milijuna dolara od 180 privatnih investitora. Pažnju svjetskih medija privukli su kad su počeli dostavljati prve pizze dronom na središnjem trgu u svom matičnom gradu Skitivkaru.  U prvih osam godina rada tvrtka se udvostručila, a 2018. su počeli prodavati franšize izvan Rusije, prvo u Nigeriju. Prvu bezgotovinsku pizzeriju otvorili su u Kini, koju smatraju svojim budućim glavnim tržištem. Uspjeli su postići cilj o globalnom širenju i prometu od milijardu dolara do 2024, ali su se zbog sankcija Rusiji nakon invazije na Ukrajinu morali povući iz Velike Britanije gdje su imali pet lokala.  Dodo Pizza u Zagrebu prodaje 18 vrsta pizza uključujući i pola-pola, vegansku i svoju potpisnu Dodo Pizzu, cijene se kreću od 7,50 do deset eura, a osim pizza prodaju i pileća krilca i Dodster wrapove koji koštaju 3,50 eura.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.