Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Deni Srdoč postao je ambasador grupe Orka, koja je teška oko 40 milijuna eura i okuplja brendove Fisherija, The Meat, Mesoprerada i Lu Ma Ekskluziv

Danas je u vinoteci Wine & Friends predstavljena Orka Grupa, proizvođač i veliki trgovac hranom i vinom. Orka Grupa obuhvaća tri trgovačka društva: Bosnić d.o.o, Slavoniku i Lu Ma Ekskluziv. Bosnić d.o.o djeluje trokanalno. Uz maloprodajni brend Fisherija, tu je opskrba HoReCe ribom, rakovima i školjkama kao i opskrba drugih veletrgovaca. Slavonika ima dva brenda: Mesopreradu i butikne mesnice The Meat.

meat-4
The Meat
wine-friends-vinoteka
Wine & Friends (Lu Ma Ekskluziv)
Vlasnik Orka Grupe Denis Matijević i predsjednik Uprave Marko Burazin

Mesoprerada upravo gradi veliki pogon u Slatini, ali ima i lanac mesnica i Slavoniji. Lu Ma Ekskluziv jedan je od većih distributera vina u Hrvatskoj. Njihova vinoteka i wine bar Wine & Friends jedna je od atraktivnijih u zemlji. Bosnić d.o.o ima godišnji promet od 20 milijuna eura, Fisherija dodatnih pet milijuna eura, Slavonika sedam milijuna eura, a Lu Ma Ekskluziv osam milijuna eura.

Orka Grupa osnovana je za B2B, obraća se poslovnim partnerima, koji na jednom mjestu mogu kupiti ribu, meso i vino. Pojedini brendovi Orka Grupe okrenuti su, pak, maloprodaji. Ova je strategija logična i inteligentna. Ručak u Wine & Friends u povodu predstavljanja Orka Grupe skuhao je Deni Srdoč, koji je predstavljen kao ambasador brenda. Menadžeri Orka Grupe u 2024. planiraju stopostotni rast prometa u usporedbi s lanjskom godinom. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.