Jučer popodne imali smo poslovni sastanak u lijepo preuređenom Sheratonovu baru, koji smo prije nekoliko dana žešće nahvalili. Kad smo na kraju sastanka tražili R1 račun za plaćanje poslovnom karticom, konobar nas je morao odvesti na recepciju, gdje mam je siroti recepcionar na A4 stranicu papira printao račun i stavio je u bijelu kovertu kao da plaćano hotelsku sobu a ne dvije runde pića.
Sve je trajalo desetak minuta, a recepcionaru je bilo neugodno pa je promrmljao nešto poput: “Eto, naš softver…” Jučer na recepciji srećom nije bilo nikoga. Prije mjesec dana ručali smo u Sheratonovu talijanskom restoranu Tomassino. Kad smo tražili R1 račun konobarica nas je s kopijom običnog računa poslala na recepciju. Na recepciji je bilo dosta ljudi s prtljagom pa sno čekali 25 minuta da bismo platili račun za ručak i dobili R1.
Riječ je o posve neprijateljskoj, najiritantnijoj mogućoj praksi naplaćivanja restoranskih računa, zbog koje smo prestali dolaziti u Tomassino. Zaista nam se zaista ne da stajati u redu s ljudima koji se upravo prijavljuju ili odjavljuju iz hotela što nužno traje, kako bismo platili račun za ručak.
Zagrebački Sheraton takvom procedurom naplate R1 računa rastjeruje brojne potencijalne goste koji ne spavaju u hotelu. A cilj restorana i bara svakog gradskog hotela jest da okuplja i što više vanjskih gostiju. Zagrebački Sheraton nije nikakav izolirani resort koji bi vanjske goste trebao tretirati kao nedobrodošle, kao što to nažalost čini ovakvom praksom naplate R1 računa.
Sheraton se nedavno preuređivao. Bar je veoma uspješno obnovljen, uređen je i novi atraktivni restoran ali se, eto, nitko nije sjetio korigirati softver i gostima omogućiti da restoranske i barske račune R1 plaćaju u restoranu i baru kao što se to rutinski radi u Esplanadi , Canopyu, Double Tree Hiltonu, novootvorenom art’otelu i svim ostalim pristojnim hotelima u Zagrebu i Hrvatskoj.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.