Vlasnici popularnog, uvijek punog opatijskog restorana sinoć su nam prepričali jedan od nevjerojatnijih ekscesa u restoranskom životu. Grupa od jedanaest slovenskih gostiju u tom je restoranu danima unaprijed rezervirala ručak za 1. siječnja. Kako je Opatija za Novu godinu bila prepuna, u bolje se restorane 1. siječnja nije moglo ući bez rezervacije. Slovenci se, međutim, nisu pojavili niti su nazvali restoran da ozkažu ručak.
Radi se o nepristojnosti bez presedana, ali i o postupku koji je ozbiljno oštetio restoran. Prvo, podrazumijeva se da nitko nema pravo raspolagati tuđim vremenom. Zato je svako zakašnjene nepristojno, a nedolazak bez otkazivanja potpuno nedopustiv, osim u slučaju stvarne više sile poput prometne nesreće ili iznenadne bolesti.
Drugo, slovenski su gosti izravno financijski oštetili opatijski restoran za minimalno tisuću eura, jer se u tom restoranu ne može jesti za manje od stotinjak eura po osobi. Treće, slovenski su turisti oštetili i goste koji su jučer šetali Opatijom u potrazi za slobodnim stolom u dobrom restoranu, jer slobodnih stolova uglavnom nije bilo. Restorani se protiv ovako neodgovornog i štetnog ponašanja pojedinih gostiju mogu braniti samo jednim sredstvom; uzimanjem broja kreditne kartice pri rezervaciji stola, kao što to rutinski radi rovinjski Agli Amici. Vrijeme rezervacija na riječ definitivno je iza nas.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.