Zadnje tri sezone MasterChefa drastično su loše. Nekompetentni suci, producentski ekscesi i sve netalentiraniji natjecatelji. Strateški razlog takvoj degradaciji velike međunarodne franšize nije u pojedinačnim pogreškama, nedostatku talenta natjecatelja ili neiskustvu vodstva Nove TV. Strateški razlog degradacije hrvatskog MasterChefa jest u dubinskoj promjeni formata do koje je došlo u njegovim recentnim izdanjima.
Originalni MasterChef jest natjecateljski reality show, ali s jasnom namjerom. Originalni MasterChef mora lansirati kuharske talente koji su kadri stvoriti ime u restoranskoj industriji. Originalni MasterChef nije, dakle, samo zabavni reality show nego program s kulinarskim autoritetom. Baš na temelju profesionalnog autoriteta i profesionalnih uspjeha njegovih sudionika, MasterChef bi trebao okupljati sponzore. Podsjetimo, među sucima prvih izdanja hrvatskog MasterChefa bili su Mate Janković, Andrej Barbieri i Dino Galvagno, a jedan od finalista ranijih sezona, Marko Gajski, danas je chef korčulanskog Michelinova restorana LD.
U zadnjim sezonama, međutim, hrvatski MasterChef nije lansirao nijednog bar donekle poznatog novog chefa. Sinopsis hrvatskog MasterChefa u posljednje tri sezone svodi se na postizanje što veće gledanosti alatima tipičnima za najniže vrste realityja. Natjecatelji i suci ne biraju se na temelju talenta i stručnosti, nego na temelju prilagođenosti realityju niskog stila. Osim u slučajevima gostovanja pojedinih uistinu važnijih chefova, hrvatski MasterChef izgubio je profesionalni sadržaj i pretvorio se u televizijski bastard teško gledljiv bilo kome tko zna kuhati. Hrvatski je MasterChef postao upravo ono što MasterChef ne bi smio biti: neukusna izložba nespretnosti i neznanja.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.