Baranjski kulen dobio je najbolji video u svojoj ne baš kratkoj povijesti. Vrhunac kulenarskog umijeća, reklama koju je za Belje snimila agencija Imago, primjer je efektnog i pametnog promotivnog spota zbog dva razloga.
Prvo, reklama je zabavna u igri riječi kulenarstvo/kulinarstvo. Osim toga, zabavna je i u neobičnim detaljima, poput umakanja šnite kulena u guacamole: to zaista nikad nismo vidjeli.
Već taj detalj transformira imidž kulena iz tradicionalnog proizvoda namijenjenog konzervativnoj publici u pomalo avanturistički proizvod koji bi mogao zainteresirati mlađu dosad neiniciranu publiku. Usput govoreći, sušena svinjetina i avokado prilično su komplementarni.
Drugo, važnije, nova reklama za Baranjski kulen u zabavnom je kontekstu istaknula njegovu najvažniju prednost: premda se proizvodi u ogromnim količinama, Baranjski kulen i dalje se, doslovno, radi ručno i suši na pravom dimu od zapaljene bukovine. U to se može uvjeriti svatko tko posjeti tvornici Baranjskog kulena u Belom Manastiru.
Baranjski kulen jedini je hrvatski masovni suhomesnati proizvod koji se izrađuje manufakturno, gotovo butikno. Belje bi to neprekidno trebalo isticati.
Hrvatske TV reklame za hranu i vina uglavnom su beskrajno starinske i patetične ili barnumske. Belje je ove godine, prvo sa spotom za Vrhunsku graševinu a sada s Vrhuncem kulenarskog umijeća, počelo stvarati novu kulturu visoko komunikativnih i sadržajno inteligentnih (i zapravo točnih) promotivnih videa u prehrambenoj i vinskoj industriji.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.