Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Burger Kingova kampanja za burgere od angusa jednako je besmislena kao i svojedobna McDonald’sova kampanja za burgere sa Ziganteovim ‘tartufima’

burger-king-angus

Danas smo u Zagrebu na križanju Branimirove i Donjih Svetica vidjeli jumbo plakat Burger Kinga za Royals burgere. Na plakatu velikim slovima piše da su pljeskavice napravljene od angusa, i da se peku na otvorenom plamenu. Vrlo dobro, osim što prvi dio ove ponosne izjave ne znači apsolutno ništa. Evo zašto.

Prvo, Burger King ne želi nas obavijestiti o točnom  porijeklu mesa, o porijeklu stada, u uvjetima uzgoja i o rezovima mesa koji su korišteni za Royals pljeskavice. Drugo, Burger King neće nas obavijestiti koliko su dugo njegovi burgeri bili zamrznuti i jesu ili bili zamrznuti jednom ili dvaput. Treće, o kojem se od nekoliko mogućih vrsta angusa radi: crnom, crvenom ili križancima?

Ovim plakatom Burger King pokušava privući kupce koji ne znaju apsolutno ništa o govedini, ali su negdje čuli da je angus superiorna vrsta govedine. Angus to doista može biti, ali u određenim, osobito visoko industrijaliziranim segmentima uzgoja, angus se može pretvoriti u apsolutno bezlično meso koje nije ni po čemu bolje od ostalih masovnih hamburgera na tržištu. Utoliko Burger Kingov jumbo plakat za Royals burgere nije ništa manji fejk od svoejdobnog McDonald’sova pokušaja da u suradnji sa Ziganteom na tržište plasira burgere s lažnim tartufima.

U oba se slučaja radi o preziru prema zaista bazičnim sastojcima, o netočnom prikazivanju sadržaja burgera (u McDonald’sovu burgeru s tartufima nikad nije bilo pravih tartufa) i o krajnje neuspješnom pokušaju inkorporiranja ozbiljnije hrane u fast food. Ukratko, Burger Kingov Royals trebalo bi ignorirati. Bazični su hamburgeri uvijek pošteniji i zapravo ukusniji.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.