Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Postoji, eto, slastičarna kojoj se usprkos jako lošim kolačima ulaganje u PR već  godinama presudno isplati

slaticarnica

“Dakle, vlasnica mi je rekla da su njeni kolači potpuno isti prije i poslije zamrzavanja. To je moguće jedino ako koristi tonu kemije, snažne stabilizatore,”  ispričao nam je ovih dana jedan ugledni, vrlo profesionalni zagrebački chef. Kako bi zaštitili izvor informacije ne navodimo ime chefa, kao ni ime slastičarne, koja se nalazi u centru Zagreba.

Ali, mislimo da je ovu informaciju važno objaviti zbog nekoliko razloga. Slastičarna u centru Zagreba dakle redovito zamrzava svoje kolače. Slastičarna u centru Zagreba te kolače ne prodaje samo na svojoj lokaciji, nego ih dila nekim dosta popularnim i renomiranim restoranima, koji imaju vrlo dobru hranu ali ne zapošljavaju slastičare. Restorani uzimaju te drugorazredne do trećerazredne kolače jer ih dobivaju po povoljnoj cijeni, jer su kolači dobro dizajnirani i jer velika većina vlasnika restorana ne zna mnogo o slastičarstvu pa im se može svašta prodati.

No, poanta cijelog ovog depresivnog slučaja jest u sljedećem. Vlasnica slastičarne jedna je od rijetkih osoba u zagrebačkom ugostiteljstvu koja je uspjela isključivo zahvaljujući PR-u. Kad se slastičarna tek otvorila, probali smo par kolača koji su dobro izgledali ali su bili tehnički neispravni i imali grozan okus. Usprkos tome, slastičarna solidno radi već šest godina. Većina ugostizeljskih biznisa koji se temelje na PR-u propadaju za godinu ili dvije. Utoliko slastičarna u centru grada, koja usput govoreći navodno ima problema s minimalnim tehničkim uvjetima u radionici za kolače, zaista spada među rijetke iznimke u hrvatskoj ugostiteljskoj industriji. Možda i zato što zaista dobrih slastičarni gotovo da i nema.

Foto/Katarzyna Grabowska, Unsplash

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

})