U povodu 75. rođendana Podravke, velike i važne hrvatske kompanije, koja ima ponešto vrijednih proizvoda, danas se u IN Magazinu pekla torta. Koja je, naravno, bila sponzorska. Podravkin kućni chef pripremio je kremu za tortu od Dolcela praška za kremu, a još je koristio i Dolcela pripravak za šlag, dok je duo modnih dizajnera zadužen za ukrašavanje torte, prethodno ispekao biskvit za tortu od praška za muffine.
Dakle, skoro cijela Podravkina rođendanska torta u IN Magazinu sastojala se od praškova. Uporaba praškova umjesto stvarnih sastojaka najgori je mogući slastičarski postupak. Utoliko je ovaj recept za tortu jedan od najgorih recepata koji smo ikad igdje vidjeli na hrvatskim televizijama. Nemojte ga nipošto koristiti kod kuće, ako niste fanatizirani obožavatelj umjetne hrane. Problem nije u tome što je Podravkina torta na Novoj TV sponzorska: to je sasvim legitimno.
Problem je u tome što je ona prenatrpana sponzorskim sadržajima i kao takva izaziva kontraefekt: radi se o klasičnom primjeru antipropagande. Sponzorski se sadržaji u telegastronomiji moraju koristiti kao dodatak koji poštuje hranu, baš kao u legendarnom Podravkinom serijalu Male tajne velikih majstora kuhinje. Čini se da je netko prije četrdesetak godina bio marketinški pametniji.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.