Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Ovaj genije specijalizirao se za recenziranje hrane u avionima. Evo što kaže za Croatiu Airlines

croatia

Nik Loukas još je prije 12 godina na svojim društvenim profilima objavio fotografiju ocjenjivačkog listića s logom Inflight Feed, nazivom njegova bloga. Na fotografiji se vidi stručno sastavljen formular koji vrednuje različite aspekte posluživanja i kvalitete hrane na putničkim letovima. Bio je to izvrstan timing i početak dotad nezabilježene karijere u gastro novinarstvu. Niskotarifne zrakoplovne kompanije preuzimale su tržište, ljudi su počeli putovati više nego ikad. No i u tom trendu Nik Loukas putovao je više od svih.

Loukas je, naime, prvi gastro kritičar specijaliziran za hranu u avionima. Njegove objave sadrže osnovne informacije o ponudi i opcijama u svim klasama pojedine aviokompanije, plus fotografije i recenziju one hrane koju je probao, ovisno o tome s kim je putovao i u kojoj klasi. Čitatelji mogu unaprijed pregledati što koja kompanija nudi za jelo na letovima, koliko koštaju razne opcije i mogu li dobiti nešto posebno. Loukas ocjenjuje i hranu u loungevima aviokompanija. Piše o svemu, ekonomskoj, biznis i prvoj klasi, luksuznim letovima i najjeftinijima. Od arapske meze i antioksidacijskih svježih sokova u biznis klasi Saudia Airlinesa do grickalica u ekonomskoj klasi no frill letova.

Loukas objavljuje i vodiče i korisne tehničke informacije, recimo o tome kako unaprijed naručiti hranu na letovima ili tražiti ponudu u avionima po svojim prehrambenim preferencijama. Pa tako, doduše 2017, piše da ako nešto želite proslaviti na letu Croatia Airlinesa možete naručiti tortu s pjenušcem za nevelik novac ili tražiti strogo veganski meni na Virgin Airlinesu i predomišljati se o tome što ćete jesti do 24 sata prije leta. Evo što je Nik Loukas svojedobno napisao o hrani u biznis klasi Croatia Airlinesa na kratkom jutarnjem letu iz Frankfurta u Zagreb. Stvari su se u pet godina dosta promijenile, ali opći dojam je prilično točan.

Letio sam Croatia Airlinesom iz Frankfurta u Zagreb kako bih uhvatio let za New York s Air Srbijom. Umjesto da ostanem u tranzitu u Zagrebu, odlučio sam poletjeti prvim letom iz Frankfurta i provesti dan u Zagrebu prije nego što krenem. Ako imate priliku posjetiti Zagreb, toplo ga preporučam, prekrasan je grad, a moja je jedina želja bila da imam više vremena razgledati ga.

Croatia Airlines je u studenom 2016. godine pokrenula novi program prehrane u business klasi pod nazivom „Inspirirano Hrvatskom“, a putnici mogu očekivati ​​domaću, kvalitetnu tradicionalnu hranu poput purice mlincima, pašticade, viške pogače ili splitske torte. Avioprijevoznik se udružio sa splitskim Uje Oil barom, gdje je chef Dino Galvagno kreirao ponudu jela isključivo za business klasu.

Iako je moj let bio prekratak (i ​​prerano ujutro) da bih iskusio (Galvagnove) kreacije, bio sam ugodno iznenađen ponudom obroka na tako kratkom putovanju.

Prije polijetanja, kabinsko osoblje prolazi kroz kabinu kako bi ponudilo piće prije polaska. Ovaj let je trajao samo jedan sat, tako da nisam puno očekivao, obično na tako kratkim letovima nećete dobiti topli obrok jer posada nema dovoljno vremena da pripremi hranu.

Nakon polijetanja počelo je posluživanje hrane. Poslužen je kontinentalni doručak od svježeg voća, žitarica, jogurta i pladnja sa sirom, tunom, cherry rajčicama, limunom i maslinama. Doručak inspiriran dalmatinskom obalom bio je svjež, lagan i pristojna količina hrane za tako kratak let. Pekarski proizvodi bili su posluženi topli, a plata od tune/sira bila je vrlo ukusna.

Ne samo da je ponuda bila impresivna za tako kratak let, nego je i usluga bila izvrsna. Kabinsko osoblje stalno je prisutno u kabini i brine da svi budu sretni, da imaju pune čaše i dodatne pekarske artikle. Bili su ljubazni, izuzetno profesionalni i ugodni.

aqua-panna-sidebar

index

ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

Ovaj genije specijalizirao se za recenziranje hrane u avionima. Evo što kaže za Croatiu Airlines

by Kult Plave Kamenice time to read: 3 min