Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

DRY JANUARY Tito’s je angažirao Marthu Stewart da nađe alternativne upotrebe votke. I Martha ima važnu poruku

titos-martha-stewart

Tito’s votka angažirala je Marthu Stewart za novu reklamu. Povod je Dry January, običaj suzdržavanja od alkohola u siječnju nakon opijanja tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana. Što Tito’s misli o trijeznom siječnju misli i Martha Stewart.

Tito’s je u zadnje vrijeme izbacio nekoliko duhovitih reklama u kojima ironizira trendove na tržištu alkohola. U jednoj od boljih ismijava seltzere, a u reklami s Marthom Stewart poručuje fuck you trijeznom siječnju. U riječi dry slovo r zamijenjeno je u i (DIY, uradi sam) pa Martha Stewart ljudima pokazuje kako s Tito’s votkom čistiti po kuhinji, kuhati i njegovati cvijeće, ulijevajući alarmantne količine votke u sve. Svaki put otpije barem gutljaj, pa i onda kad golemom bocom Tito’sa pokušava izlupati biftek. Na kraju odustaje i napravi si Martini.

Reklama je zanimljiva jer Martha Stewart, jedna od najslavnijih TV figura, u svojim emisijama i knjigama predstavlja konzervativnu, umivenu, nedužnu Ameriku smjernih domaćica i kuharica s Pinteresta. No, reklama za Tito’s je kamilica u odnosu na onu koju je Martha Stewart snimila za kolaboraciju na svijećama za Halloween s brendom vode Liquid Death

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.