Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Jana je počela puniti vodu u vrijeme punog mjeseca. Jana Luna Plena sadržajno je nonsens, ali je marketinški važna

jana-luna-plena

Jana se, dakle, vjerovali ili ne, fura na biodinamiku. Najveći domaći proizvođač buteljiranih voda ovih je dana pustio na tržište ” limitirano izdanje” vode koja se zove Jana Luna Plena. Voda je punjena u vrijeme punog mjeseca. Biodinamički vinari buteljiraju svoja vina u vrijeme punog mjeseca.

Naravno da industrijsku biodinamičku vodu smatramo nonsensom i teškom zloporabom biodinamičkih načela. Prilično smo sigurni da se ni senzorski ni analitički, ne može vidjeti ni najmanja razlika između obične i Jane Luna Plene. Međutim, marketinški govoreči, Jamnica je povukla sjajan potez.

Prvo, Jamnica je promoviranjem vode punjene u vrijeme punog mjeseca pokazala da želi ući u specifičnu sve širu nišu prirodnih proizvoda. Jamnica je Janom Luna Plena pokazala da potrebe tog rastućeg tržišta razumije bolje od svih hrvatskih velikih vinarija zajedno, jer se ni jedna od pet velikih vinarija još nije usudila prijeći na organski uzgoj grožđa a kamoli na biodinamiku.

Okej, organski uzgoj vinograda velik je, skup, dugotrajan  i zahtjevan projekt, dok je Jana Luna Plena tek marketinški štos s minijaturnim troškovima. Ali, Jamnica je tim štosom pokazala da nove kupce razumije bolje od hrvatskih velikih vinarija, koje su bar djelomično već morale prijeći na ekološko vinogradarstvo. Ali nisu.

Drugo, Janom Luna Plena Jamnicamistificira dosadan proizvod poput buteljirane vode. Istu su ulogu svojedobno imali Coelhovi citati na Janinim bocama. Što god o tome mislili, prilično smo sigurni da će se dobro prodavati.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.