Danas se u Zagrebu održava promocija nove etikete jednog jako uglednog i uspješnog brenda žestokih pića. Pozivnicu za promociju dobili smo jučer.
Normalno da na tu promociju nećemo doći, jer danas imamo niz drugih obveza, koje su odavno dogovorene. Primjer današnjeg eventa na koji su nas pozvali jučer, nije iznimka, nego nažalost postaje pravilo među organizatorima promocija pića i restorana.
U zadnja dva mjeseca morali smo odbiti najmanje desetak poziva na razne javne događaje vezane uz vina, jaka pića i hranu, s kojih bismo inače normalno izvijestili, jer su pozivnice stigle prekasno. Zaista čudi da među organizatorima promocija i njihovim klijentima vlada jednaka PR nepismenost kao prije tridesetak godina.
Prvo pravilo organiziranja bilo kakvog promo događaja glasi: pošaljite pozivnice na vrijeme. Nikad, ali baš nikad nemojte slati pozivnice dan, dva ili tri uoči eventa, nego minimalno sedam dana ranije.
Jer ako šaljete pozivnice uoči promocije, uzvanicima, prvo, poručujete da ne poštujete njihovo vrijeme; stvarate dojam kao da mislite da ljudi nemaju pametnijeg posla nego da dotrče na vašu promociju.
Drugo, riskirate da na vaš event dođe bitno manje uzvanika nego što ste željeli, pa samim tim promotivni događaj u koji ste uložili nešto novca i truda, gubi na efikasnosti.
I treće, slanjem pozivnice uoči eventa pokazujete da ste, zapravo, neorganizirani i nespretni, što nije dobra poruka za pripadnike vašeg poslovnog okruženja koje ste pokušali dovesti na promociju.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.