Stavljanje oznake dark na sve moguće čokolade i čokoladne proizvode jedna je od najvećih prevara u marketinškim i proizvodnim praksama suvremene čokoladne industrije.
Tamna Milka ili Dorina ne moraju biti loše, ali imaju otprilike jednako veze sa svijetom pravih crnih čokolada kao što Heinekenov craft ima veze s pravim craft pivom. Riječ je naprosto o pokušaju ulaska srednjostrujaških proizvoda u svijet zanatskih, “prirodnih” i okusima specifičnih proizvoda.
Tamni Toblerone kojeg sno danas spletom okolnosti prvi put probali premda je već dugo na tržištu, podiže tu uobičajenu promotivnu podvalu na višu i bezobrazniju razinu.
Prvo, crni Toblerone u stvarnosti mena nikakve veze s pravim tamnim čokoladama. Crni Toblerone sadrži samo 50 posto kakao mase, dok je ostalo uglavnom šećer. Drugo, crni Toblerone ostavlja slađi dojam od standardnih Mozart kugli: istodobno smo ih probali, a rezultat nas je neugodno iznenadio. Treće, Toblerone, osnovan u Švicarskoj 1908.godine, kroz povijest je izgradio imidž posebnog i poštenog brenda kojeg su milijuni ljudi obožavali u njegovoj autentičnoj, svijetloj inačici.
Tamni Toblerone teža je izdaja onih vrijednosti koje je pravi Toblerone zastupao prije nego je postao korporacijsko vlasništvo. Toblerone je bio vesela, iskrena, jednostavna čokolada puna badema i meda. Sada se pokušava gurati u kvazigastro. Uz sve to, crni Toblerone zaista je tužno loša čokolada.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.