Pomalo deformirane, neuredne krafne s fotografije kupili smo u zagrebačkoj slastičarnici Orijent u Maksimirskoj u srijedu u 10 i 40 ujutro. Kao što se može vidjeti, one nisu baš precizno okrugle nego lagano izdužene i uglavnom nemaju pojas, glavno vizualno obilježje krafni. Ove tri krafne, dvije iz Orijentove Premium serije i jednu običnu, punjenu marmeladom, platili smo 40 kuna.
Istodobno, supermarketi reklamiraju pakiranja od 12 krafni za 18 kuna. Jasno je da supermarketi mogu postizati rekordno niske cijene na polici zbog puno nižih cijena sastojaka, i zbog neusporedivo većeg prometa. Nije, dakle, problem u tome što je Orijentova krafna iz Premium linije, koja košta 15 kuna, desetak puta skuplja od krafne iz supermarketa.
Problem je u tome što nije bitno bolja. Naprotiv, krafne iz supermarketa izgledaju pravilnije, urednije i najčešće imaju pojas. Kad je, pak, o okusu i teksturi riječ, Orijentova krafna s pistacijama potpuna je katastrofa jer je krema od pistacija teška i gusta poput cementa. Krafna s čokoladom i karamelom ima naglašen okus kakaa, dok karamel djeluje zagoreno. U “običnoj” krafni s marmeladom, marmelade gotovo da i nema.
Zaista nije problem platiti dva eura za krafnu ako je krafna vrhunska. No, krafne koje smo jutros kupili u Orijentu teški su fušeraj. Usput govoreći, Orijent je počeo prodavati i deserte za pse pod nazivom Puppy Bite, i to u voćnoj i mesnoj varijanti.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.