Budweiser je iznimno popularan; restoran u Heinzelovoj bio je pun čak i za Valentinovo, premda Valentinovo načelno nije dan za zalogajnice. Budweiser je katkad doslovno stalno pun. Kad oko 11 odlazimo u grad, stolovi se počinju puniti radnicima i službenicima iz kvarta koji dolaze na gablec.
Oko jedan nemoguće je dobiti mjesto u restoranu, koji nije mali (dvije sale plus terasa). Oko pet ili šest kad se vraćamo doma, i kad bi restorani trebali biti najprazniji, na terasi još uvijek zna biti dosta gostiju. A onda dolazi večera, s obiteljima ili s grupama s posla koje su došle nešto proslaviti. I tako svaki dan, cijeli godinu, dugi niz godina zaredom.
Zahvaljujući velikom uspjehu restorana u Heinzelovoj, Budweiser je otvorio i veliku ekspozituru na Trešnjevci. Dugogodišnja masovna popularnost pokazuje da Budweiser, zalogajnica širokog zahvata s naglaskom na roštilj, nešto mora raditi dobro. Budweiser je stoga dobar kandidat za našu novu rubriku: Što je dobro, što nije dobro, u kojoj ćemo u kratkim crtama opisivati glavne pozitivne i negativne značajke popularnih restorana.
ŠTO JE DOBRO
Perfektno mekan i pečen kako treba, s jakom Maillardovom reakcijom.
Sočan, s finim mirisima dima i solidnim, donekle rahlim mljevenim mesom. Porcije su katkad prevelike, ali Budweiserovi gosti to vole
Dio jelovnika mijenja se svaki dan, pa Budweiser nikad nije dosadan
Budweiser povremeno u ponudu uvodi nove elemente poput janjetine s ražnja
Iako s cijenama između 55 i 68 kuna za većinu jela ne spada među jeftinije zagrebačke zalogajnice, mnogobrojni stalni gosti smatraju da količina i kvaliteta hrane opravdavaju cijene.
Točeni Budweiser uglavnom je odličan
Budweiser ima neobično korektnu vinsku kartu za taj tip restorana, na kojoj se nalaze i neka zaista izvrsna vina poput Stinine Vugave.
Pizza u Budweiseru izgleda kao da je došla iz predratnih velikih društvenih pizzeria. Ako je već ne žele ukinuti, zaista bi je morali unaprijediti.
Budweiser, dakle, ima vrlo solidnu vinsku kartu ali ne zna mnogo o čuvanju i posluživanju vina. Prošlog su nam ljeta donijeli butelju Korlata na nekih plus trideset, što je nedopustivo. A jednom su nam jedno te isto vino servirali u nekoliko različitih čaša.
Umaci za biftek napravljeni su, čini se, po dosta zastarjelim recepturana. Bezokusni su i brašnasti.
Jasno je da lokal poput Budweisera ne može ni ne treba držati vrhunska ulja. No, i među jeftinijim uljima postoje bolja i mirisnija od onog koje koriste u Budweiseru.
Neki dan oko podneva dio stolova na terasi izgledao je uredno, s jelovnicima i pepeljarama, a na drugom dijelu prostora preko stolova su bili prebačeni podmetači za sjedenje. Kad smo ponovno prošli desetak minuta kasnije, podmetači su i dalje ležali po stolovima, premda je radno vrijeme već davno počelo.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.