Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Vegeta Bio ima strateški problem: gura se u gastro, a oni koje zanima gastronomija ne koriste ništa poput Vegete

bio-vegeta2

Vegeta je nesporno najuspješniji proizvod u povijesti hrvatske prehrambene industrije i kao takva zaslužuje poštovanje.  Vegeta se izvozi u milijun zemalja: vidjeli smo je čak i na policama čuvene arapske tržnice u Marseillesu, gdje se prodaju neki od najuzbudljivijih začina  dostupnih u Europi.

Vegeta je vrlo star proizvod. Logično je da ga Podravka želi pomlađivati. Prije desetak godina pokušali su s Vegetom Natur, a sada s Vegetom Bio, koja se proizvodi od organski uzgojenog povrća bez dodatka šećera i MSG-a, što je sve pohvalno.

Podravka Vegetom Bio gađa mlađu, ekološki osviještenu publiku i pokušava ući u moderni gastro . Na svojoj web stranici Podravka  preporučuje da se Vegeta Bio koristi u tacosima, tartu od kozjeg sira s mrkvom ili u veganskom zelenom curryju. Vrlo dobro.

Problem je, međutim, u tome što ljudi koji kuhaju i jedu takvu hranu načelno ne koriste ni Vegetu, ni bilo što slično Vegeti. O chefovima da ne govorimo: ne poznajemo ni jednog hrvatskog chefa koji koristi Vegetu.

Vegeta Bio dobar je pokušaj face liftinga, ali nismo sigurni postoji li tržište za takvu robu. Oni koji ne koriste začine poput Vegete vjerojatno neće koristiti ni Vegetu Bio. Onima koji koriste standardnu Vegetu organski uzgoj i ekologija možda baš i ne znače puno u njihovu omiljenom začinu. Bojimo se stoga da je Vegeta Bio tipičan primjer Kvake 22.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.