Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

David Boxall, izvozni direktor Bermara: Le Verre de Vin omogućuje vam da točite desetke ili stotinu vina i šampanjaca na čaše a da se ne pokvare

“Vina u našim sustavima zapravo traju dulje od 21 dana. To su pokazali testovi. Ali, mi jamčimo da će otvorena vina i otvoreni šampanjci ostati posve svježi 21 dan, zato što mislimo da se svaka boca vina mora prodati u tom roku inače je nema smisla držati u restoranu ili baru,” rekao nam je u četvrtak ujutro David Boxall, izvozni menadžer Le Verre de Vina, najuspješnijeg svjetskog sustava za čuvanje vina i šampanjaca u otvorenim bocama.

Verre de Vin sistem je kojeg je prije četvrt stoljeća izmislila britanska tvrtka Bermar. Bermar danas ima više od 50 tisuća klijenata u 90 zemalja. Riječ je gotovo isključivo o poslovnim klijentima: restoranima, barovima, pubovima, hotelima, kafićima.

“Verre de Vin kupuju i privatni kolekcionari vina kao još jednu korisnu igračku u svom podrumu. Ali naša prodaja i promocija usmjereni su isključivo poslovnim korisnicima,” kaže simpatični gospodin Boxall, s kojim smo razgovarali preko Zooma.

Što je, zapravo Verre de Vin? Verre de Vin je teži komad profesionalne ugostiteljske opreme (doslovno teži, portabl varijanta teška je petnaestak kilograma) koji uistinu sprečava kvarenje, oksidaciju i hlapljenje vina i šampanjaca. Osobito je važno da se jedan Verre de Vin može koristiti i za mirna vina i za šampanjce, premda je riječ o dva različita sustava čuvanja vina.

Kod šampanjaca Verre de Vin u roku od pet sekundi očitava točnu količinu C02 kojim je potrebno dopuniti prazan prostor u šampanjskoj boci, i odmah ga ubacuje u bocu. Taj postupak omogućuje da šampanjac ne gubi mjehuriće minimalno tri tjedna.

O uspješnosti Verre de Vina za šampanjce govori činjenica da su neki najugledniji šampanjski brendovi poput Dom Perignona dali izraditi Verre de Vin aparate sa svojim velikim logom. Kad je, pak, riječ o mirnim vinima, Verre de Vin ispumpava kisik iz boce do precizno određene razine, u roku od dvije do pet sekundi.

verre-de-vin-sistem

Ovi brzi vremenski razmaci posljedica su uporabe mikročipa u aparatima, koji je uveden prije osamnaest mjesec . “Duboko sam uvjeren da smo i prije PReserve tehnologije, dakle prije uvođenja mikročipa, bili daleko najbolji na svijetu. Sad smo bolji od najboljeg,” kaže David Boxall, inače veliki obožavatelj Blue Oyster Culta.

Gospodina Boxalla pitali smo smatra li Coravin konkurencijom, što je on odmah otklonio. ”Coravin je zgodna naprava za kućnu uporabu, ali Coravin je nepraktičan za profesionalce. Pomalo je nespretan za rukovanje, spor, stalno morate mijenjati kapsule i ne možete raditi s puno vina odjednom.”

Glavna, strateška prednost Verre de Vina jest što omogućuje restoranima i barovima da toče vrlo mnogo vina na čaše. I sami znate,“ kaže Boxall, “da su prije tridesetak godina restorani i barovi držali nešto što se zvalo house wine. Dakle, jedno crno vino, jedno bijelo vino i jedan šampanjac ili pjenušac. Zahvaljujući Verre de Vinu, jedan lokal sada može držati desetke ili stotinu vina na čaše. Dakle, Verre de  Vin povećao je mogućnost izbora za potrošače, povećao je prodaju vina u lokalima i samim tim povećao je opću prodaju vina. Naš sistem pomaže i potrošačima i ugostiteljima i vinarima,” kaže Boxall.

Zanimljivo je da se Verre de  Vin zadnjih godina okreće običnim, manje luksuznim lokalima. “Izvrsno je što Verre de Vin u svojim restoranima koriste Ramsey ili Blumenthal, i što smo prisutni u čuvenim hotelima. To nam je sjajno za imidž. Međutim, sve nas više zanima podluksuzna kategorija. Zašto gosti u restoranima koji nemaju Michelinove zvjezdice i u hotelima koji nemaju pet zvjezdica ne bi mogli birati između mnogo vina koja se toče u perfektnom stanju? Verre de Vin u Velikoj Britaniji koristi oko četiri tisuće pubova, što smatram našim najvećim prodajnim uspjehom. Poznajem Hrvatsku, volim hrvatska vina i sjajno surađujem s Mivinim timom koji u Hrvatskoj distribuira Verre de Vin. Mislim da će nam se u Hrvatskoj otvoriti veliko tržište baš u toj kategoriji ‘normalnih’ lokala i hotela, jer vlasnici vrlo brzo mogu izračunati da im se Verre de Vin isplati, a odziv potrošača u zemlji s toliko mnogo turista naprosto mora biti dobar,” smatra Boxall.

Nesporna je činjenica da mnogi restorani i barovi bacaju puno vina jer ne uspijevaju na vrijeme prodati vino koje se toči na čaše. Nesporno je da je izbor vina na čaše u većini hrvatskih restorana i barova još prilično limitiran. Utoliko Verre de Vin na hrvatskom tržištu zaista ima smisla.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.