Piva Zmajske pivovare dobila su nove etikete. One izgledaju mnogo čvršće i čišće nego dosad. “Poslije sedam godina došlo je vrijeme da redizajniramo etikete. Na novim smo vizualima počeli raditi još oko Nove godine, a sad smo ih u povodu godišnjice puštanja naših prvih boca na tržište predstavili javnosti,” rekao nam je Andrej Čapka, vlasnik, glavni pivar i glavni ideolog najvažnije hrvatske pivovare.
Namjerno smo napisali pivovare a ne craft pivovare, zato što značaj Zmajskog za širenje kulture dobrog piva u Hrvatskoj nadilazi nišnu publiku crafta. Zajednička značajka svih novih etiketa stalnih piva Zmajske pivovare (Zmajska proizvodi i niz specijalnih, uglavnom sezonskih piva) jest bijela boja podloge.
Što može biti riskantno jer su potrošači navikli na crno zelenu boju Pozoja, jednog od dva ili tri najbolja hrvatska šire dostupna piva, uz Varionični Pale ale i C 4 Nove runde. Gospodin Čapka kaže da je svjestan tog rizika, ali da smatra kako sva piva iz stalnog programa moraju imati zajedničke vizualne elemente.
Zmajska piva s novim etiketama na tržište će se uvoditi postupno: boce sa starim etiketama nestat će iz dućana, restorana i barova do kraja godine. Novi imidž Zmajskih piva izradio je Studio Sonda iz Vižinade, jedne od najvažnijih istarskih vinskih lokacija. Studio Sonda dobitnik je niza međunarodnih nagrada za dizajn ambalaže u hrvatskoj industriji pića.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.