Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Zašto su naši omiljeni brendovi iz supermarketa počeli nestajati s polica

vino-supermarket

Mi, dakle, obožavamo kupovati u samoposluživanjima. Pa se, kao svi normalni ovisnici o shoppingu, vežemo uz pojedine brendove koje smatramo posebno vrijednim, bilo zbog njihove stvarne, unutarnje kvalitete, bilo zbog dobrog odnosa cijene i kvalitete, ili, pak, nekih osjećaja doživljaja, koje ti brendovi u nama evociraju. Pa nam je zato jako žao, kad baš te proizvode, uz koje smo se vezali, odjednom više ne vidimo na policama supermarketa u kojima redovito kupujemo. Evo pet proizvoda, koje stalno koristimo, i koje smo često preporučivali, a do kojih nam je sve teže doći.

1. Jack Daniels

Jack Daniels je drugo najprodavanije uvozno žestoko piće u Hrvatskoj. Bazični Jack Daniels, čak i otkako su ga kastrirali (prije desetak godina osnovni je Jack imao 45 posto alkohola, što je danas, nažalost, nezamislivo), najbolji je whiskey u Hrvatskoj koji se može kupiti za dvadesetak eura, euro više ili manje.

Međutim, četvrtastog Jacka s crnom etiketom već neko vrijeme nema na policama jednog od vodećih domaćih trgovačkih lanaca, dok ga drugi važan trgovački lanac drži u vitrinama pod ključem, čime, zapravo, destimulira prodaju. Uzrok su masovne krađe. Jack nam skoro beskrajno nedostaje. Svaki smo tjedan kupovali barem bocu.

2. Eva, tuna u maslinovu ulju

Valjda svi supermarketi u Zagrebu na svojim policama imaju ispisanu cijenu za Evinu tunu u maslinovu ulju; 20,50 ili 21,50 kuna. Problem je, međutim, u tome što u većini supermarketa Evine tune u maslinovu ulju naprosto nema, pa su iznad tih cijena posložene limenke tune u biljnom ulju, koja je, budimo realni, gotovo za baciti. Evina tuna u maslinovu ulju bila je jedan do najboljih hrvatskih posve masovnih brendova. Nažalost, nismo uspjeli doznati zašto je ima sve manje.

3. Due Vittorie, balsamico i jabučni ocat iz barriquea

Due Vittorie jedini je balsamico koji se ikad pojavio na policama hrvatskih supermarketa, koji je podsjećao na pravu stvar: gust, bogat, sladak i nekako plemenit. Jabučni Due Vittore još je mnogo spektakularniji, s kompleksnim, dubokim okusima i mirisima jabuka, toplih začina i meda. Ti octevi koštaju između 80 i 100 kuna, što je, vjerojatno, glavni razlog njihova nestajanja s polica mnogih zagrebačkih samoposluživanja.

Što je golema šteta, jer smo ostali osuđeni na grozne balzamične octeve za dvadesetak kuna, i na nešto skuplje, austrijske i njemačke jabučne octeve, koji su grubi, banalni te jedva upotrebljivi.

4. Seeberger, slani dimljeni bademi

Seebergerovi dimljeni bademi donedavno su bili apsolutno najprivlačniji slani snack, koji se mogao kupiti u zagrebačkim dućanima. Negdje u rano proljeće, Seebergerovi su dimljeni bademi nestali i iz Spara, iz Mullera, i s benzinskih crpki. što nam jako ide na živce. Slani dimljeni bademi ultimativne su grickalice višeg ranga, koje se ne mogu baš ničim nadomjestiti. Apeliramo na trgovačke lance, da nam ih što prije vrate.

5. Lindt, Sesame Grille

Najzavodljivija Lindtova crna čokolada u zadnjih se par mjeseci može kupiti uglavnom samo u Delicijama, koje i uvoze Lindt. Sesame Grille, nevjerojatno raskošna čokolada za cijenu do dvadesetak kuna, morala bi biti prisutna u svim trgovinama koje drže Lindtove čokolade. Riječ je o čokoladi koja radi razliku, i koja od normalnih potrošača stvara čokoholičare. Ali je uglavnom nema.

s-pellegrino-simboli-laterali

aviation-gin

vinski-izvjestaj-2018-naslovnica
ULJE2018-NASLOVNICA

Zašto su naši omiljeni brendovi iz supermarketa počeli nestajati s polica

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min