Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Počinje li zagrebačka hotelska renesansa? Capital se otvara 2. studenog, a Hilton Canopy 15. studenog

canopy-hilton

Ne računajući klasičnu Esplanadu koja je najbolji hrvatski i regionalni hotel premda joj treba što brži face lifting, Zagreb je grad loših hotela.

Sheraton i Westin već su desetljećima u stanju čistog preživljavanja, pa će novi vlasnik, rovinjski Adris, morati uložiti zaista goleme napore da od ta dva pradavna simbola hrvatskog hotelskog luksuza ponovo naravi pristojne five star hotele.

Lani otvoreni Premier drži se toliko disketno da ne pušta restoranske kritičare u svoj restoran, dok je Palace već predugo prilično zapušten. Osim Esplanade, jedino Hilton kraj Green Golda funkcionira kao živi, ozbiljni gradski hotel. Svi ostali zagrebački hoteli tek su više ili manje prosječne spavaonice.

Takva bi se situacija, koja značajno ograničava zagrebački turistički potencijal, mogla početi mijenajti već idući mjesec. Naime, u Zagrebu se u studenom otvaraju dva ambiciozna hotela. Riječ je o Capitalu u Jurišićevoj 22 i o Hiltonu Canopy u Branimir Centru.

Capital pripada grupi Amadria, koja drži desetak opatijskih i nekoliko šibenskih hotela. Svi dosadašnji Amadrijini hoteli, uključujući i Milenij koji formalno ima pet zvjezdica, zapravo spadaju među tipične hrvatske hotele s četiri zvjezdice, što znači da mogu biti solidni, ali ne mogu impresionirati ni jednog zahtjevnijeg gosta.

capital-hotel

Capital bi mogao. Capital se, naime, nalazi u fantastičnoj art deco palači u Jurišićevoj 22 podignutoj početkom dvadesetih godina prošlog stoljeća. Ta je palača izgrađena kao banka, a Zagrebačka je banka u njoj imala poslovnicu još do prije par godina.

Capital, koji je po starosti zgrade Esplanadin vršnjak (Esplanade je otvoren 1925. godine) mogao bi doista postati prvi noviji zaista raskošni zagrebački hotel nakon milijun godina.

Nadamo se da je Amadria u uređenje soba, u gastronomiju i pića i u trening osoblja uložila jednako puno truda kao u obnovu fasade, koja sada spada među najljepše u gradu. Prema Amadrijinoj web stranici, Capital bi se trebao otvoriti 2. studenog.

Parsto metara južnije, u Branimir Centru bi 15. studenog trebao početi raditi Canopy, Hiltonov brand za mlađu urbanu publiku.  Dosta je fascinantno što Canopy dolazi u Zagreb samo četiri godine nakon što je Hilton svijetu prvi put predstavio ovaj koncept, i jedva dvije godine poslije otvaranja prvog Canopyjana Islandu. U međuvremenu je još nekoliko Canopya proradilo u Sjedinjenim Državama, da bi se ove godine brend počeo masovno širiti Europom. U Canopyjevu je ekspanziju uključena i Hrvatska, vjerojatno zbog dobrih iskustava s Double Tree Hiltonom kraj Green Golda.

Brand Canopy razvijen je na temelju istraživanja u kojem je sudjelovalo više od 11 tisuća međunarodnih putnika, a neke od njegovih glavnih osobina trebale bi biti lokalnost, neformalnost i pozitivna energija(što god to značilo).

Canopy spada u grupu postluksuznih hotela, koji ne žele da gosti pate od strahopoštovanja prema hotelskoj raskoši već nastoje potaknuti goste da se sprijatelje s brandom i osjete sredinu u kojoj borave. Jednim od začetnika tog žanra svakako možemo smatrati hotelski lanac W, dok je Ace bitno unaprijedio takav pristup hotelskom biznisu. Iskreno se nadamo da će Capital i Canopy unaprijediti dozlaboga mrtvu zagrebačku hotelsku scenu.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.