Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

ANDREA KLEMENČIĆ Već radimo na širenju Lokal bara i One Suite Hotela po Hrvatskoj

Andrea Klemenčić, poduzetna djevojka iz Kostrene, postala je zvijezda hrvatske ugostiteljske industrije kad je zagrebački Dežman Bar pretvorila u najvrući i najprofesionalniji lokal na izrazito kompetitivnoj gradskoj barskoj sceni Onda je ovog proljeća otišla u Dubrovnik, gdje je s vlasnikom Lukšom Jakobušićem otvorila One Suite Hotel, vjerojatno najinovativniji hotelski koncept u zemlji. S gospođicom Klemenčić razgovarali smo dva mjeseca poslije otvaranja One Suite Hotela, kad se već može konstatirati da taj ultramoderni koncept prilično dobro funkcionira i u Hrvatskoj.

Zašto ste prihvatili posao u hotelu?

Prvenstveno radi izazova samog projekta, njegove veličine i kompleksnosti izvedbe. Riječ je o projektu u hotelijerskom sektoru, u kojem ranije nisam radila, iako sam završila hotelijerski menadžment. Također, F&B sektor u hotelu obuhvaća više razina izvedbe, koje treba postaviti na noge i koje međusobno moraju skladno funkcionirati. Nakon godina iskustva u restoraterstvu i ugostiteljstvu, vjerovala sam da je ovo logičan daljnji korak za osobni napredak i usavršavanje.

S kojim ste se glavnim problemima susreli?

Prvi i možda najveći problem je naći kvalitetne radnike, koji mogu i žele pratiti viziju izvedbe i kvalitete koja se traži. Bitno je naći radnika koji ima volju i želju kroz učenje i praksu dostići viši nivo kvalitete znanja i uslužnosti, što je i neizbježna kombinacija za uspjeh svakog projekta u mom poslu, okupiti i naučiti tima kvalitetnih ljudi koji će pratiti viziju projekta. Drugi problem je svakako pitanje dobavljača – brzina nabave kvalitetnih lokalnih namirnica i njihove količine. Često se dešava da ponuda takvih kvalitetnih lokalnih namirnica ne može zadovoljiti potražnju, obzirom na manje količine tih namirnica.

Kako ste zadovoljni s prva dva mjeseca rada One Suite Hotela? Što treba poboljšati i na čemu treba najviše raditi?

Iskreno, iznenadila me brzina kojom se hotelski kapacitet popunio. Radovi tek što su bili dovršeni, a mi smo kroz tjedan dana već ima full booking. Žao mi je jedino da nismo stigli uloviti sezonu koja se već zahuktala u lipnju, obzirom da je izgradnja i opremanje hotela dovršeno tek krajem lipnja. No, brzo je došla na vidjelo kvaliteta i posebnost ponude, obzirom da su hotelski kapaciteti popunjeni od samog starta. Očekujem da će nivo ponude i kvalitete ostati na razini i rasti s trendovima potražnje. Nikada se ne treba prestati propitkivati, razmišljati inovativno, raditi na poboljšanju stvari na koje nam gosti aludiraju, konstantno učiti, nuditi gostima više i pokušati doprijeti do njih individualnim pristupom. Ideja je dostići zamišljenu razinu i dati sve od sve da ju zadržimo. Mislim da puno govori to što tek radimo dva mjeseca a gosti nam već najavljuju ponovni dolazak i bukiraju kapacitete za iduću sezonu.

Kakav tip gostiju prevladava u One Suiteu?

Profili su vrlo različiti, a gosti dolaze iz Velike Britanije, skandinavskih zemalja, Amerike, Kanade, Francuske, Hrvatske… u svakom slučaju riječ je o gostima koji traže kvalitetu i tip usluge koji mi pružamo. To je ono čemu smo težili, odnosno tržišta koja smo targetirali. Sada vidimoda je to bio pun pogodak, jer su to kvalitetni gosti, koji vole uživati, vole lijepo i kvalitetno, te prepoznaju sve dobro što mi pokušavamo pružiti dok borave u One Suite Hotelu.

Kako se lokalna zajednica odnosi prema One Suite Hotelu: da li lokalni gosti posjećuju LOKAL bar?

Da, dosta lokalnih gostiju dolazi u Lokal bar i vraćaju se, zadovoljni ponuđenim. Moram priznati da u početku nisam bila sigurna hoće li lokalni gosti prepoznati i prihvatiti ponudu Lokal bara, ali jako ugodno su me iznenadile njihove reakcije. Oduševljeni su. Smatram da ćemo nakon sezone privući još više domaćih gostiju, je će i oni tada imati više vremena za sebe i za guštanje. Većina ih radi u turizmu i žive od sezone pa ljeti nemaju previše vremena za sebe.

Kakve su razlike u vođenju bara u Zagrebu i u Dubrovniku?

Razlike zapravo nema. Izazov je bio prenijeti i primijeniti način poslovanja i ponudu. Slijedili smo svoju viziju, bez puno kalkulacija i kompromisa. To nas, nadam se, i izdvaja na tržištu.

Budući da će raditi cijelu godinu, kakva je strategija One Suite Hotela za mjesece s manje turista?

Drugačija ponuda. S projektom i ponudom One Suite Hotela i Lokal bara smo se otvorili i prema stranim tržištima i prema lokalnoj zajednici. Ideja je da One Suite Hotel i Lokal bar budu mjesta na kojima se može uživati i u mjesecima kada se Dubrovčani odmaraju. Za after sezone planiramo različite evente poput filmskih večeri, vinskih večera, poslovnih događanja i sl.

Kako biste opisali One Suite Hotel u usporedbi s dubrovačkom hotelskom i ugostiteljskom ponudom? Što ga čini različitim?

Inovativnost, moderni standardi hotelijerske ponude, kvaliteta hotelijerske i gastrougostiteljske usluge. U njemu se gosti osjećaju dobro, barem nam tako sami kažu:) Kada vam gosti ostave recenziju da su proputovali svijet, ali da se kod nas osjećaju zaista ugodno i lijepo, da je osoblje izrazito ljubazno, nasmijano i da se vidi da je to iskreno i da se osjećaju uistinu posebno, da je ponuda doručka predobra, da rijetko hvale ali da je ovo jedan od boljih doručaka koje su jeli itd., znate da ste na dobrom putu. Vjerujem da su takvi komentari i pohvale gostiju hotela i bara najbolji odraz rada i truda ljudi koji su zaslužni da sve funkcionira kako treba. To nas gura dalje, stavlja osmjeh na lice.

Mislite li da bi projekt poput One Suite Hotela mogao prerasti u hotelski lanac?

Inicijalna ideja samog projekta bila je prvenstveno omogućiti franšizno širenje Lokal bara, a svakako ukoliko se za to pokaže interes i cijelog koncepta One Suite Hotela. Vidimo se i u drugim dijelovima Hrvatske, pa možda i na međunarodnoj sceni. Otvoriti Lokal bar s kvalitetom usluge i ponude lokalnih proizvoda u drugim regijama Hrvatske, kao samostalan objekt ili kao dio hotela, kroz franšizne ugovore ili vlastitu investiciju, svakako je primamljiva ideja na kojoj već radimo. Gosti nas uspoređuju s mnogo skupljim hotelskim lancima, što nas gura naprijed i pokazuje nam da smo po svjetskim, a ne samo po hrvatskim standardima, na visokom nivou. Zato mislim da je ovaj projekt kroz koncept Lokal bara i hotela itekako podoban da preraste u svojevrstan franšizni lanac.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.