Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Grupacija hrvatskih luksuznih hotela Stories, dovođenjem američke B glumice ozbiljno je posrnula na prvom većem marketinškom koraku

Jučer smo dobili priopćenje Hrvatske gospodarske komore u kojem se kaže kako je brand Stories – Croatian Unique Hotels angažirao američku glumicu Evu LaRue da provede par tjedana u našoj zemlji, posjeti hotele iz grupe Stories, i o tome piše na svom blogu “kao poznata ambasadorica luksuza na svijetu.” Ovdje se, nažalost, radi o jednom od najsmješnijih komunikacijskih nesporazuma u relativno kratkoj prošlosti hrvatskog hotelskog marketinga. Evo zašto.

Stories “hrvatski unikatni  hoteli” žele se, ispravno, prezentirati kao hoteli sa specifičnim identitetom, koji svojim gostima pružaju jedinstveni, vrhunski doživljaj. Stories u stanovitom smislu žele biti najbolje od najboljeg što može pružiti hrvatska hotelska industrija.

Uostalm, Vestibul, kao hotel ugrađen u Dioklecijanovu palaču, zaista jest svjetska znamenitost. Nasuprot poželjnom imidžu Storiesa koji, ponovimo, podrazumijeva specifični identitet, izvrsnost i originalnost, stoje imidž i stvarna karijera Eve LaRue.

Eva LaRue sporedna je glumica u televizijskoj seriji CSI Miami, koja unatoč popularnosti ipak spada u B produkciju današnje televizije. Vrhunac filmske karijere ov glumice predstavljala je manja uloga u Robocopu 3, jednom od najgore ocijenjenih filmova na Rotten Tomatoes, koji je, usput, propao i u kinima. Eva LaRue tek je prosječna glumica koja zaista ne može biti brand ambasador hotela koji se žele prikazivati vrhunskima i unikatnima.

Naprosto, ako kao ambasadora branda angažirate nekog prosječnog, onda i vaš brend postaje prosječan, jer ambasador brenda održava vrijednosti brenda. CSI Miami masovni je industrijski proizvod. Predstavljati “Croatian unique hotels” kroz protagonisticu masovnog industrijskog proizvoda efikasno poništava riječ unique iz sintagme koja objašnjava što bi trebao biti brand Stories, koji u stvarnosti okuplja manje, zaista luksuzne hotele ili one koji bi to tek željeli postati.

Posebno je smiješno hvaliti se angažmanom osrednje TV glumice nakon što su hrvatske vrhunske hotele i hrvatske restorane već promovorale stvarne, najveće svjetske zvijezde, od Morgana Freemana, koji je ciljano posjećivao dubrovački Excelsior, preko Beyonce koja je uz pratnju milijun paparazza večerala u Dubrovniku i na otocima, preko Demi Moore koja je vodila kćerke na kasnu večeru na Hvaru, pa sve do genijalnog Michalea Winnera, kojeg je poduzetna i pametna Nikolina Vicelić prije desetak godina dovela da piše o Dubrovniku i o hotelima grupacije ALH, da ne spominjemo neočekivanu viralnu reklamu koju je Dubrovniku napravio Snoop Dog ili očekivanu koju je dobio kroz Ratove zvijezda i Igre prijestolja.

Jedino A zvijezde mogu promovirati hrvatski luksuzni turizam. B i C zvijezde čine ga prosječnim. Da ljudi iz Storiesa vode obiteljske resorte s četiri zvjezdice i 400 soba,  Eva LaRue bila bi im solidan izbor. Ovako, riječ je o prilično zabavnom promotivnom posrtaju, koji pokazuje kako je u našoj hotelijerskoj industriji i dalje rašireno neznanje o jednom od najvažnijih aspekata hotelijerskog biznisa – oblikovanju i čuvanju brenda.

aqua-panna-sidebar

index

ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

Grupacija hrvatskih luksuznih hotela Stories, dovođenjem američke B glumice ozbiljno je posrnula na prvom većem marketinškom koraku

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min