Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

10 stvari koje mora imati svaki pravi hotel s pet zvjezdica

Luksuzno hotelijerstvo polako postaje sve važniji segment hrvatske turističke industrije, ali i identiteta. Gradovi se pamte i po hotelima, pa je tako Ritz jedan od prepoznatljivih simbola Pariza, a Savoy Londona (kao što je Esplanada dio zagrebačkog identiteta). U Hrvatskoj se, međutim, tek stvara know how o vođenju luksuznih hotela s pet zvjezdica. Gotovo je tipično da vlasnici investiraju u samu zgradu, interijere pa i sobe, ali ne žele investirati u važne detalje i u znanje, što domaće five star hotele često čini poluproizvodima koji ne opravdavaju cijene što ih postižu zbog trenda stalnog turističkog rasta. Evo liste deset usluga i proizvoda, koje bi morao imati svaki pravi hotel s pet zvjezdica. Lista počinje gostovim dolaskom u hotel.

  1. Hotel se mora pobrinuti za auto, koji gosti ostavljaju pred ulazom.
  2. Hotel mora odmah, čim gosti izađu iz svog automobila (autobusa, taksija), preuzeti brigu o njihovoj prtljazi i donijeti je u sobu. U hotelu s pet zvjezdica nedopustivo je da gost nosu prtljagu.
  3. U brojnim svjetskim resortima uobičajeno je da se goste dočeka pićem dobrodošlice. Međutim, to piće ne smije biti najjeftiniji pjenušac iz supermarketa, kao što nam se to dogadjalo u Hrvatskoj.
  4. Soba mora imati vrhunske madrace i puno jastuka. Preporučuje se posebni meni za jastuke.
  5. U minibaru trebaju biti barem premium brandovi: generička pića poput Ballantinesa ili Johnnie Walkera već su odavno neprihvatljiva, kao što su neprihvatljive čokoladice iz supermarketa.
  6. Hotel,ako je veći, mora imati i pravog miksologa i pravog sommeliera. Prvi stupanj sommelierskog tečaja nije dovoljan.
  7. Hoteli s pravih pet zvjezdica ne smiju kuhinju bazirati na procesuiranoj industrijskoj hrani.
  8. Hotelski bar ogledalo je hotelskog ukusa. Na baru ne smiju prevladavati masovna, generička pića, nego pića viših kategorija koja nisu široko dostupna. Isto vrijedi i za izbor šapmanjaca. Hotel u kojem je bazični Moët kućni šampanjac (što je često i u svijetu) i sam odaje dojam masovnog proizvoda. A gost uz udobnost danas želi jedinstveni doživljaj.
  9. Kupaonice moraju barem pokušati impresionirati gosta, kako izgledom tako i funkcionalnošću. Dovoljna količina debelih mekih ručnika jedan je od preduvjeta.
  10. Izbor hotelske kozmetike značajno svjedoči o karakteru hotela. To je segment u koji zaista vrijedi ulagati.
  11. Doručak mora trajati barem do 11 sati, a u hotelima na moru preporučuje se da traje do podneva. Ne želimo tjerati goste da se rano dižu i da budu pod stresom jer žure na doručak.
  12. Naravno, brzi wi fi i kablovska televizija sa svim glavnim news, zabavnim i sportskim kanalima, već se dugo podrazumijevaju.
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.