Hrvati kupuju sve više žestokih pića. Ovo su najprodavaniji brendovi

U zadnjih godinu dana prodaja žestokih pića u Hrvatskoj rasla je 3 posto, a promet 5,5 posto, objavio je portal Ja Trgovac citirajući istraživanje agencije Nielsen. U istraživenje nisu uključeni kafići i barovi, diskonti ni specijalizirane trgovine, već supermarketi, benzinske postaje, kiosci i ostala prodajna mjesta. U zadnjih godinu dana prodano je oko 5,6 milijuna litara žestokih pića, a vrijednost je rasla zbog rasta cijena u maloprodaji. Ukupni promet bio je 546,2 milijuna kuna. Ovo su najzanimljiviji detalji istraživanja:
NAJPRODAVANIJI BRENDOVI (abecednim redom)
- Badel 1862
- Badel 1862 – Vigor)
- Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan, Gordon’s
- Maraska – Maraska, Maraska Vodka
- Mast-Jägermeister – Jägermeister
- Pernod Ricard – Ballantine’s, Canadian Special Old, Chivas, Jameson
- Zvečevo – Zvečevo, Hedona, Barun
Robne marke u žestokim pićima nose 2,3 posto prodaje, a najjači prodajni kanal su supermarketi s 37 posto prodaje.
NAJJAČI PRODAJNI KANALI
- Supermarketi – 37%
- Hipermarketi – 21%
- velike trgovine 17%
- srednje trgovine 15%
- male trgovine 6%
- kiosci i benzinske postaje 2%
Kako se i očekivalo, najprodavaniji su Pelinkovac, Jegermeister i slični gorki likeri, slijede vinjak, votka i likeri.
NAJPRODAVANIJA PIĆA