Abrakebabra je morala promijeniti ime. Sad se zovu Hokus Okus ali kebabi su isti

Nakon što su ljetos privukli dosta pažnje jakom kampanjom na društvenim mrežama, zagrebački deli specijaliziran za kebab Abrakebabra nestao je s interneta. Razlog je, kako nam je rekao voditelj zagrebačke franšize Ilija Brajković, bio temeljiti i prisilni rebranding. Abrakebabri se dogodilo nešto slično kao Submarine BBQ-u prije nekoliko godina; javila se strana firma koja već ima zaštićeno ime “Abrakebabra” za sličan biznis, tako da su u Abrakebabri proglasili medijsku šutnju na 45 dana i promijenili ime u Hokus Okus.
S novim vizualnim imidžem i novim imenom ne mijenja se ništa bitno, i dalje su na istom mjestu u Maksimirskoj i prodaju autentični kebab, ponudu će širiti prema planu, s craft pivima, orijentalnim slatkišima i nekim originalnim elementima za kebab poput jufki. Ovoga ljeta pričali smo s voditeljem zagrebačkog Hokus Okusa i osnivačem franšize. Cijelu priču o ovom zanimljivom projektu možete pročitati OVDJE.