Prošlog je tjedna u lošinjskom hotelu Bellevue održan sastanak predstavnika najveće otočke tvrtke Jadranka s malim poljoprivrednim proizvođačima i ribarima, koji već sada igraju značajnu ulogu u opskrbi Jadrankinih hotela. Jadranka surađuje s pedesetak OPG-a, uglavnom s Cresa i Lošinja, ali i iz Istre, Slavonije i Baranje. Jadrankin je cilj da na jelovnike svojih hotela i restorana uvrsti što je moguće više proizvoda malih poljoprivrednika, kako zbog njihove kvalitete, tako i zbog njihove autentičnosti.
Stoga su čelnici ove velike tvrtke, u čijem sastavu među ostalim posluje izvrsni, luksuzni hotel Alhambra s fine dining restoranom Alfred Keller, na prošlotjednom sastanku nagovarali svoje kooperante da povećaju proizvodnju. “Rekli smo im: Ako sad imate dva hektara, zasadite još tri, a mi ćemo sve otkupiti,” kazao nam je jučer jedan od članova Jadrankine uprave. Kako bi se taj ambiciozni plan lakše realizirao, predstavnici Jadranke sa zainteresiranim se vlasnicima OPG-a, kane obratiti Ministarstvu poljoprivrede, kako bi mali proizvođači dobili subvencije ili financijske olakšice za širenje biznisa.
Jadrankina orijentacija prema OPG-ima i drugim malim privatnim proizvođačima dobrodošla je promjena u prehrambeno-poslovnom modelu hrvatske turističke industrije. Kao što smo više puta pisali, i kao što su za Kult Plave Kamenice naglašavali neki vodeći hrvatski ugostiteljski stručnjaci, jedan od strateških problema hrvatskog kulinarstva jest masovno korištenje već pripremljene smrznute hrane. Umjesto takvog industrijskog pristupa prehrani u hotelima i restoranima, lošinjska se hotelska kompanija okreće malim privatnim proizvođačima, koji je opskrbljuju svježom i autentičnom hranom.Bilo bi jako dobro kad bi se takav odnos prema nabavi hrane proširio i na druge velike tvrtke, kao i na privatne hotele i restorane.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.