Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Meksiko je novo rastuće vinsko tržište. Evo kako su Badelova vina nakon Miamija i New Yorka prošla tamo

meksiko-masterclass

Nakon Miamija i New Yorka, Badel 1862. nastavio je američku turneju svog vinskog programa u Meksiku. Glavne prezentacije održane su na sajmu ugostiteljstva i gastronomje  Gourmet Show 2016. u Mexico Cityju gdje su nastupili zajedno s vinarijama Feravino i Orahovica. Održano je još desetak prezentacija uključujući dva Masterclassa za profesionalce, objavio je Badel u priopćenju. Prezentacije je vodila Pillar Mere, predsjednica meksičke udruge sommeliera.

Najveće zanimanje kritičara i trgovaca izazvali su Ivan Dolac, Dingač, Mediterano i Cuvee Benkovac. “Za meksičko tržište sva su naša vina otkriće i iznenađenje”, izjavio je Badelov menadžer izvoza Slaven Sabolić, “Dosta važnu ulogu igra veza plavca sa zinfandelom koja dosta približava naša vina publici na američkom kontinentu. Najviše pitanja dobili smo o lokalnim sortama, povijesti i načinu zaštite vina, jer vuku parelele s talijanskim i španjolskim vinima. To su odlične reakcije jer smo ipak daleka i nepoznata zemlja za meksičko tržište, potovo kao vinska zemlja.”

Sommelierka Pillar Merre naglasila je mogućnosti spajanja Mediterana i Ivana Dolca s meksičkim jelima. Badel u Meksiku distribuira tvrtka Vita de Vie, cijene se smatraju prihvatljivima za meksičko tržište. Prodaja vina u Meksiku 2015. je rasla 9 posto u odnosu na godinu ranije,na 91 milijun litara. Ukupan volumen prodaje do 2020. prema očekivanjima će narasti na 144 milijuna litara godišnje. Prema podacima Euromonitor Internationala, predviđa se da će u Meksiku do 2020. godine broj potencijalnih potrošača (stanovnika starijih od 18 godina) biti oko 90 milijuna.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.