Zagat je proveo istraživanje o ‘hangry’ sindromu. Jeste li bijesni kad ste gladni?

Vodeći svjetski restoranski vodič Zagat proveo je istraživanje o raspoloženjima u koje ljudi upadaju kad su gladni. Više od 60 posto ispitanika izjavilo je da glad u njima izaziva ljutnju zbog koje donose krive odluke i općenito upadaju u probleme, posebno kad su u restoranu. O najčešćim greškama koje gosti rade u restoranima pisali smo OVDJE. Ljudi postaju“hangry” iz raznih razloga, ali neki su se u istrživanju pojavljivali dosta često.
Evo što najčešće uzrokuje ‘hangry’ sindrom
- apsurdno dugo čekanje u restoranu
- prijatelji koji nikako ne mogu odlučiti što će naručiti
- spora posluga u restoranu
- previše mjesta između kojih ne mogu izabrati
- kad osoba s kojom su u restoranu kaže da je “već jela”
- nerealna očekivanja od restorana koja se ne ispune
- kad konobari lažu ili loše komuniciraju
- spore i loše vođene kuhinje koje se ne mogu nositi s gužvom
- kad stol do njihovo dobije hranu prije a kasnije su došli
- loša komunikacija ili laganje konobara
- kad ne mogu doznati gdje u blizini mogu dobro jesti
Ispitanici su prijavili ove simptome
- Iritiranost (60%)
- Nestrpljivost (50%)
- Vrtoglavica (31%)
- Zanovijestanje (20%)
- Odsutnost (12%)
- Plakanje/Ostalo (1%)
Najvažniji dio istraživanja su posljedice ‘hangry’ sindroma
- Prebrzo jedenje (58%)
- Loše odluke tijekom večere (45%)
- Svađa s partnerom (20%)
- Nepristojno ponašanje prema zaposlenicima restorana (12%)
Na Zagatovoj stranici možete provjeriti imate li ‘hangry’ sindrom i koju vrstu
http://www.hangryeyes.com/diagnose-quiz
Sve skupa je zapravo reklama za Zagat pa se kao lijek za ovaj problem preproučuje njihova aplikacija, ali postoci dosta objašnjavaju o ponašanju gostiju u restoranima